اجرای طرح فناوری تولید کنندگان و اصناف در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اسلامشهر با حضور مدیر کل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران ،فرماندار و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح فناوری تولید کنندگان و اصناف در شهرستان اسلامشهر

در این جلسه محمد صالح ضیایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداراسلامشهر در سخنانی بررشد خوب اشتغال در شهرستان تأکید کرد و افزود: اجرای مصوبات جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی جهت کلیه واحدهای تولیدی لازم الاجرا است .

سپس مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با طرح پرونده شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس خواستار حل مشکلات این شرکت با رعایت موارد قانونی و ضوابط شد.

در ادامه اورنگ مدیرکل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران نیز با تبیین نقش تأمین اجتماعی تصریح کرد: تأمین اجتماعی ساختار مستقل غیر دولتی دارد که برابر ضوابط و مقررات در حال فعالیت است و از اختیارات گسترده برخوردار است .

او گفت: در رابطه با پرونده شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس که در دیوان عدالت اداری نیز در جریان است مشکل بزرگی وجود دارد که با بیمه رانندگان مرتبط است و این رانندگان دو بار حق بیمه پرداخت کردند و مدیران شرکت می‌بایست اسامی رانندگان خود و وضعیت بیمه آنها را به تأمین اجتماعی ارائه دهند که مشکل حل شود و تاکنون این لیست به ما داده نشده است.

سپس یزدانی رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی به تشریح طرح فناوری تولید کنندگان و اصناف در سطح شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: این طرح در قالب گروه فناوری فضایی نو در کارآفرینی کشور و در طول بازه زمانی 5 ساله ایجاد خواهد کرد و شهرستان اسلامشهر با برخورداری از 12000بنگاه تولیدی می‌تواند در اجرای این طرح موثر باشد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار