دیدار چهره به چهره معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران با مدیران و معاونین مدارس

چناران ( پانا) - معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران از برگزاری جلسات چهره به چهره با مدیران و معاونان آموزشی مدارس متوسطه شهرستان چناران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار چهره به چهره معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران با مدیران و معاونین مدارس

حسن لعل علیزاده معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران در گفت و گو با پانا از برگزاری دیدارهای چهره به چهره مدیران و معاونان آموزشی مدارس شهرستان چناران با معاون آموزشی و کارشناسان متوسطه دوره اول و دوم آموزش و پرورش چناران خبر داد.

وی گفت: این جلسات در چند روز برنامه ریزی شده است که با حضور مدیران و معاونین آموزشی مدارس در محل دفتر معاونت آموزشی آموزش و پرورش چناران وضعیت آموزشی مدارس مورد بررسی قرار گرفته تا راهکارها و مداخله های لازم برای ارتقا کیفیت آموزشی مدارس صورت بگیرد.

معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران در این برنامه ضمن تشکر از زحمات مدیران و معاونین آموزشی، هدف این برنامه را دستیابی به عملکرد بهتر و مداخله آموزشی سریعتر در فرصت باقیمانده تا پایان سال تحصیلی دانست.

لعل علیزاده افزود: اولین دیدار این برنامه ها از روز سه شنبه دوازدهم اسفند شروع شده و تا پایان هفته جاری با حضور مدیران مدارس متوسطه بادامه خواهد داشت و در هفته آینده با مدیران و معاونان آموزشی مدارس ابتدایی دیدار و جلسه خواهند داشت.

معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران از ابتدای بهمن 99 سکان معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش چناران را برعهده گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار