آیین جشن عبادت پایه سوم ابتدایی در منطقه ۱۶

پالیزدار: جشن عبادت، خاطره شیرین تربیتی و معنوی است

تهران ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 در آیین جشن عبادت پایه سوم ابتدایی، مراسم جشن عبادت را تبیین آموخته های دینی و تشریح سوالات الهی دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۸۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پالیزدار: جشن عبادت، خاطره شیرین تربیتی و معنوی است

با حضور مصطفی پالیزدار؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 16، قادر پیراسته نیا؛ مشاور مدیر منطقه و مهدیه نوروزی؛ کارشناس قرآن، عترت و نماز و به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی، جشن بزرگ عبادت با اجرای برنامه های متنوع و شاد، به میزبانی دبستان دخترانه غنچه های انقلاب، همچنین حضور دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی، در منازل، به صورت مجازی برگزار شد.

در این مراسم، به صورت نمادین و با رعایت پروتکل های بهداشتی؛ تعدادی از دانش آموزان دختر، در فضای مجازی تولد معنوی خود را جشن گرفتند. همچنین تعداد 2000 دانش آموز پایه سوم به طور زنده، بیننده این مراسم در بستر سامانه شاد بودند.

پالیزدار در آغاز این مراسم گفت: به تکلیف رسیدن، یک عید است زیرا از نظر عقلی و جسمی دختران و پسران به حدی رسیدند، که خداوند متعال به آنان دستور می دهد و آن ها نیز خوشحال هستند که خواسته ها و دستورات پروردگار خود را اطاعت می کنند؛ و بنده شایسته او به حساب می آیند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت این روز مبارک و فرخنده تصریح کرد: خاطره جشن عبادت، یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است؛ در این برنامه تربیتی، برای نسل آینده ساز، آموخته های دینی تبین و دستورات الهی تشریح می شود. بر این اساس به آنچه که خداوند بر انسان واجب ساخته و از او خواسته است باید عمل کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه در باره چگونگی برگزاری این مراسم گفت: جشن عبادت به صورت یک سلسله برنامه جذاب از اول آذر ماه به مدت سه ماه در کانال جشن عبادت، در پیام رسان شاد آغاز شد. از این به بعد هم قرار است معاونین و مربیان این کار را در مدارس، روزانه و هفتگی با تغذیه برنامه های متناسب و متنوع مذهبی، احکام، دانستنی های دینی - مذهبی برای دانش آموزان انجام دهند و اولیای آن ها نیز تحت پوشش قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار