برگزاری جلسه شورای دبیران و دیدار اولیا و معلمان در دبیرستان دکتر حسابی چناران

چناران ( پانا) - جلسه شورای دبیران و دیدار اولیا و معلمان دبیرستان دوره اول دکتر حسابی چناران با حضور کارشناس متوسطه دوره اول آموزش و پرورش چناران در محل دبیرستان دکتر حسابی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای دبیران  و دیدار اولیا و معلمان در دبیرستان دکتر حسابی چناران

علیرضا طائفی، مدیر دبیرستان دکتر حسابی در این جلسه ضمن بیان جایگاه علمی، آموزشی و پرورشی دبیرستان که موجب جلب اعتماد خانواده و اولیای محترم شده است از همکاران دبیرستان تشکر کرده و درخواست کردند که با تلاش و پیگیری‌های بیشتر، هماهنگی و همکاری با معاونان آموزشی و پرورشی دبیرستان ضمن حفظ این جایگاه در تقویت و ارتقاء آن کوشش کنند.
طایفی در جمع دبیران دبیرستان بیان کرد: چگونگی تدریس دبیران در فضای مجازی، بخش اصلی جلسه شورای دبیران دبیرستان دکتر حسابی بود که در این جلسه توضیحاتی درباره چگونگی تدریس دبیران در فضای مجازی و چگونگی ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه سیدا توسط دبیران داده شد.
در ادامه عالیه کارآمد کارشناس متوسطه دوره اول آموزش و پرورش چناران از برگزاری دیدار اولیا و معلمان دبیرستان دکتر حسابی تشکر کرده و گفت: در این ایام به خاطر شرایط کرونا، اولیا و دانش آموزان در مدرسه حضور ندارند و چون دانش آموزان از طریق فضای مجازی با دبیران خود در ارتباط هستند اجرای چنین اقداماتی را عالی توصیف کرد تا اولیا و دانش آموزان با رعایت شرایط و مقررات بهداشتی بتوانند با دبیران خود دیدار کرده و از وضعیت درسی فرزند خویش مطلع شوند.
کارامد در ادامه جلسه نیز از دبیران خواست تا در فضای مجازی تلاش و کوشش خود را ادامه دهند و داشتن صبر و حوصله لازم در هنگام تدریس و توضیح جامع و کامل مطالب درسی برای دانش آموزان و شرکت دادن تمامی دانش آموزان در سوال و جواب های کلاسی و حضور به موقع همکاران در کلاس های آنلاین و ادامه آن تا آخر وقت کلاس و پیگیری جدی مسائل آموزشی از طریق گرفتن آزمون های مستمر، سوال و جواب های کلاسی، حضور و غیاب دقیق دانش آموزان در ابتدا و انتهای کلاس درسی از مهمترین شاخصه های یک دبیر خوب و موفق است.
کارشناس متوسطه دوره اول آموزش و پرورش چناران در ادامه افزود: جهت بررسی و رصد فعالیت دبیران شهرستان کارشناسان و سرگروه های شهرستانی و استانی در کلاسهای شاد مدارس حضور یافته و نحوه تدریس و فعالیت دبیران را ارزیابی و مشاهد می کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از دبیران و عوامل دبیرستان بخاطر برگزاری جلسه شورای دبیران و تبادل نظر در رابطه با مسائل آموزشی از دبیران خواست نسبت به المپیادها توجه کامل داشته باشند و دانش آموزان را جهت شرکت در المپادهای نوجوان خوارزمی آماده کنند تا دانش آموزان عزیز بتوانند استعدادهای خودشان را در این مسابقات بروز دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار