تجلیل از مدیران کانون های آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد

مشهد (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد به همراه معاون پرورشی و کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی، به مناسبت هفته امور تربیتی و کانون ها از مراکز تربیتی و فرهنگی ناحیه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیران کانون های آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد

مراسم تجلیل از مدیران کانون های آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد، با حضورمدیر آموزش و پرورش ،معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه و کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه، در محل کانون ها برگزار شد.

در این بازدید ضمن تبریک هفته امور تربیتی و کانون ها از مسئولین کانون فرهنگی تربیتی فارابی، کانون فرهنگی تربیتی تربیت و تالار تربیت تقدیر شد.

در این مراسم، مدیر کانون تربیتی فارابی ضمن خوشامدگویی و تشکر، گزارشی از فعالیت های کانون را ارائه کرد.

هم چنین مدیر کانون تربیتی تربیت، ضمن ارائه گزارش فعالیت های فرهنگی و تربیتی کانون، خلاصه ای از فعالیت های بازارچه هفتگی کانون را نیز بیان کرد.

بازارچه کانون فرهنگی تربیتی تربیت، با هماهنگی معاون پرورشی و سازمان دانش آموزی ناحیه، در دی ماه سال جاری با یاد و نام سردار دل ها شهید سلیمانی و با هدف کمک به رفع مشکلات اقتصادی سرپرستان خانوار در محل کانون شروع به فعالیت کرد که هر هفته روزهای پنج شنبه افراد می توانند جهت آموزش، تبلیغ یا فروش دست ساخته ها و محصولات خود در چارچوب قوانین و ضوابط و با رعایت پروتکل های بهداشتی، فعالیت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار