حسینی خبر داد

راه اندازی باشگاه پیشکسوتان ویژه بازنشستگان حوزه ستادی آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار با جمعی از بازنشستگان حوزه ستادی گفت که باشگاه پیشکسوتان ویژه بازنشستگان حوزه ستادی آموزش و پرورش استثنایی به زودی در یکی از مدارس شهر تهران راه اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی باشگاه پیشکسوتان ویژه بازنشستگان حوزه ستادی آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه رسیدن به جامعه بلند مدت نیازمند استفاده از تجارب پیشینیان است، اظهار کرد: درصورتی ‌که دانش ضمنی و آشکار پیشینیان به نیروهای انسانی حال و آینده متصل شود آنگاه می‌توان به سمت جامعه بلندمدت حرکت کرد.

وی افزود: با راه‌اندازی باشگاه‌های پیش‌کسوتان می‌توان دانش پیش‌کسوتان را به مدارس امروز پیوند زد و با استفاده از پیش‌کسوتان به‌عنوان راهنمایان بالینی، تجربه گردانی محقق می‌گردد.

حسینی از راه‌اندازی ۱۹۲ باشگاه پیش‌کسوتان آموزش‌وپرورش استثنایی در سراسر کشور خبر داد و افزود: باشگاه‌های پیش‌کسوتان آموزش‌وپرورش استثنایی با استفاده از ظرفیت شیفت خالی مدارس استثنایی راه اندازی شده است و به زودی باشگاهی جهت پیشکسوتان حوزه ستادی نیز راه اندازی خواهد شد.

معاون وزیر در ادامه در خصوص مسائل مالی پرسنل شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش استثنایی گفت: افزایش امتیاز حق شغل و شاغل کارکنان، سنوات ارفاقی مشترکین صندوق تامین اجتماعی، پرداخت مطالبات ناشی از اعمال ضریب 1.2 کارکنان آموزش و پرورش استثنایی از جمله موارد قانونی است که با جدیت توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی در حال پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار