معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری حوزه‌های علمیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

برگزاری مرحله دوم، سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مرحله دوم، سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز همزمان با هفته تربیت اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله دوم، سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید‌مجتبی هاشمی ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی، به استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان و فرهنگیان در مرحله اول و ثبت‌نام درمسابقات، اشاره کرد.

او گفت: در مرحله دوم همکاران دبیرخانه مجازی مسابقات در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد آماده دریافت آثار منتخبین مناطق در دو بخش دانش‌آموزان و در رشته‌های، قرائت تحقیق و ترتیل، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه‌سجادیه، مداحی، اذان، انشا نماز، احکام و فرهنگیان در رشته‌های، قرائت تحقیق، تفسیر، نهج‌البلاغه، روش تدریس احکام، در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان هستند.

هاشمی با اشاره به اهمیت تدوین برنامه‌های عملیاتی لازم در راستای ترویج، تقویت مستمر و تحکیم فضایل اخلاقی و تربیت اسلامی در محیط‌های تربیتی افزود: این‌گونه از مسابقات می‌تواند زمینه انس بیشتر، ترویج فرهنگ قرآنی و شناسایی و شکوفایی استعدادهای قرآنی را فراهم کند و گام موثری در راستای رسیدن به حیات‌طیبه و اهداف سند تحول بنیادین باشد.

در این مرحله ارسال آثار دانش‌آموزان و فرهنگیان منتخب از 21‌منطقه استان از 9 الی 24 اسفندماه سال جاری به دبیرخانه مجازی دریافت آثار، صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار