برگزاری همزمان نمایشگاه کار و تکنولوژی ِ‌هـای نوین آموزشـی

تهران (پانا) - چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران(ایران جابکس) و اولیـن نمایشـگاه بین المللـی آمـوزش، خدمـات و تکنولوژی ِ هـای آموزشـی نویـن (ایـران اِجوتـک) با حضور سازمان ها و نهادهای دولتی و همچنین ده ها شرکت خصوصی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همزمان  نمایشگاه کار و تکنولوژی ِ‌هـای نوین آموزشـی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مرکز کار ایران ، این دو نمایشگاه از 13 تا 16 اسـفند مـاه بـه صـورت حضـوری و مجـازی برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در آن؛ جدید ترین خدمات و فعالیت های خود را در سه بخش اصلی اشتغال پایدار، کارآموزی و آموزش ارائه خواهند کرد.
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران(ایران جابکس) و اولیـن نمایشـگاه بین المللـی آمـوزش، خدمـات و تکنولوژی ِ هـای آموزشـی نویـن (ایـران اِجوتـک)با همـکاری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مرکز کار ایران و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و همچنیـن بـا حضـور شـرکت های معتبـر داخلـی و خارجـی برگزار می شود.
معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه اشتغال، کاریابی داخلی و خارجی و حمایت از مشاغل داخلی، ایجاد زمینه ارتباطی بین کارفرمایان، کارجویان، موسسات کاریابی، دانشگاه ها و مرا کز کارآفرینی، ایجاد فضای رقابت و حمایت از استارت آپ ها و شرکتهای دانش بنیان برای پیشبرد اهداف در زمینه جذب نیروی کار و تیم سازی،ایجاد زمینه و نگرش مطلوب برای سرمایه گذار و کارفرما به عنوان اصلی ترین رکن توسعه اشتغال و کسب و کار، ارائه فرصت های شغلی داخل و خار ج از کشور، تثبیت، ارتقای برند کارفرمایی و تیم سازی و شبکه سازی برای شرکت های نوپا و استارت آپ ها، ارتقاء کیفیت آموزش و تربیت فنی و حرفهای و مهارتی مبتنی بر چهارچوب صلاحیتهای حرفه ای ملی و ایجاد ارتباط بین محیط آموزشی با محیط کسب و کار مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه هاست.
در این نمایشگاه ها بخش ویژه ای به شرکت‌های دانش بنیان و استارت تآپ ها اختصاص داده شده است تا این شرکت های بتوانند جدید ترین خدمات و فعالیت های نوآورانه خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار دهند.
دکتر سعید سمیعی رئیس مرکز کار ایران و دبیر ستاد برگزاری این نمایشگاه ها با بیان اینکه این نمایشگاه با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود،گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور حمایت از شرکت های دانش بیان جهت حضور در این نمایشگاه در قالب حمایت بلاعوض به میزان 70 درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف 30 میلیون تومان را متقبل شده است.
وی افزود: چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران با هدف رویارویی مستقیم کارفرمایان و کارجویان برپا می شود ضمن اینکه حمایت از استارت آپ ها و پروژه های دانش بنیان و ایجاد تعاملات بین المللی از دیگر اهدافی که از برگزاری این نمایشگا ها دنبال می کنیم.
رئیس مرکز کار ایران اضافه کرد: تلاش می کنیم با برگزاری این نمایشگاه ها زمینه ارتباط موثر بین کارفرمایان، کارجویان و کاریابی‌ها رو تقویت کرده و زمینه بکارگیری نیروهای نخبه و متخصص را فراهم سازیم.
سمیعی گفت: با توجه به توافق به‌عمل‌آمده، در این نمایشگاه برای چهارمین بار فضای نمایشگاهی به صورت رایگان در اختیار مؤسسات کاریابی دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و متقاضیان قرار گرفته است.
گفتنی است چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران(ایران جابکس) و اولیـن نمایشـگاه بین المللـی آمـوزش، خدمـات و تکنولوژی ِ هـای آموزشـی نویـن (ایـران اِجوتـک) از 13 تا 16 اسـفند مـاه از ساعت 10 تا 17 بـه صـورت حضـوری و مجـازی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید مخاطبان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار