تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا)- مراسم تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، امام جمعه خاورشهر،تمدیران و معاونین پرورشی مقطع ابتدایی ناحیه یک ری در کانون فرهنگی و هنری سمیه منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

در این مراسم نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی با بزرگداشت روز امورتربیتی و تقدیر از معاونین و مربیان پرورشی مقطع ابتدایی گفت: با برنامه ریزی‌های منسجم و دقیق تا به امروز توانسته‌ایم، محتوای فضای مجازی را متناسب با امور پرورشی و تربیتی قرار دهیم .

او با اشاره به آرمان‌های تربیتی امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب همه‌ ما به فکر ساختارهای جدید و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و آموزه‌های دین مبین اسلام بوده‌ایم.

نوروزیان افزود: کرونا با تمامی مشکلات و سختی‌های که به وجود آورد، به ‌خصوص برای مربیان تربیتی و پرورشی این پیام را در برداشت که امروزه در جامعه یکی از مهم‌ترین مسائل در ارائه‌ی فرهنگ‌ها فضای مجازی است.

به دلیل رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیدار و گفت‌ و گو میان مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک ری در چهار جلسه، در روز‌های آینده برگزار می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: سوگند رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار