کارگاه تخصصی تربیت مربیِ نمایش خلاق ویژه کودکان

تهران (پانا) - کارگاه تخصصی تربیت مربی نمایش خلاق در سه محور آموزشی در موسسه هنر فردا برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه تخصصی تربیت مربیِ نمایش خلاق ویژه کودکان

به گزارش روابط‌عمومی موسسه فرهنگی- هنری هنر فردا، در این کارگاه، شراره طیار »«نمایش بازی» را با اهداف آموزشی؛ آشنایی با نمودار رشد و تکامل کودک، طراحی محتوایِ آموزشی کلاس و فعالیت‌های کودک در خانه (با نگاه به چگونگی برگزاری کلاس های آنلاین) و آشنایی با انواع بازی‌های نمایشی و اهدافِ آموزشی آن‌ها برای مربیان تشریح می کند.
در ادامه و با حضور فهیمه باروت‌چی، قصه گویی و روایتگری به عنوان دومین ضرورت آموزشی برای مربیان تدریس می‌شود که مباحثی چون؛ مروری بر تاریخچه‌ی قصه، روایتگری و نقالی، آشنایی با ابزار نقالی و چگونگی استفاده از آن برای کودکان و گفتگو در مورد روایات شفاهی و انواع قصه‌های کودکان و تمرین عملی روایتگری در جمع را در بر می‌گیرد.
در پایان، صبا قدیمی با "عروسک بازی" امکان بهره‌گیری از ابزار آموزشی نوین و البته دیگر موضوعات آموزشی در این کارگاه را فراهم می‌کند که آشنایی با ساختِ انواع عروسک‌های کاربردی آسان(عروسک سایه، عروسک کاغذی، عروسک با وسایلِ بازیافتی) و چگونگی هدایت کودکان در طراحی شخصیت و تبدیل آن به عروسک از مهمترین عناوین این بخش از کارگاه خواهد بود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این کارگاه می‌توانند با شماره 02188881090 و یا به آدرس اینترنتی http://arttomorrow.org مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار