رئیس اداره ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

آغاز فرایند ارزیابی عملکرد سال 1399

تهران (پانا) - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آغاز فرایند ارزیابی عملکرد سال 1399 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرایند ارزیابی عملکرد سال 1399

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرامرز تاجیک در سخنانی با اشاره به موفقیت‌های اداره کل در ارزیابی عملکرد سال گذشته از زحمات همکاران اداره کل و ادارات قدردانی کرد و گفت: ارزیابی عملکرد، رفتاری تیمی است و با همکاری و همفکری همه همکاران قابل اجرا است و موفقیت‌های اداره کل نیز مرهون همین هم افزایی می باشد.

او افزود: ارزیابی عملکرد سال 1399 در سه سطح ملی، دستگاهی و منطقه‌ای از یک ماه پیش آغاز شده و به تدریج برش‌های استانی و منطقه ای تکمیل می‌شوند و واحد‌های مختلف مستندات خود را در سامانه تسما و سامانه نظارت بارگذاری خواهند کرد.

رییس کمیته مدیریت عملکرد استان بیان کرد: عملکرد اداره کل و ادارات با بیش از هشتصد شاخص در ابعاد عمومی و اختصاصی مورد سنجش قرار می‌گیرد که عامل مهمی در بهبود عملکرد و برنامه‌های دستگاه است.

تاجیک ادامه داد: تاکنون بیش از 400 نفر از نیروهای اداری ادارات مناطق برای ارزیابی عملکرد سال 99 آموزش دیده‌اند و کمیته مدیریت عملکرد در سطح اداره کل و ادارات مسئولیت پیشبرد ارزیابی عملکرد را برعهده خواهند داشت.

او تأکید کرد: تمهیداتی به منظور ارتقای سطح ارزایبی سال 1399 پیشبینی شده است و تلاش‌های فراوانی در جهت اجرای این طرح در دست اقدام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار