معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۶ در گفت و گو با پانا:

نظام پرورشی موفق، به دانش آموز در شکوفا ساختن استعدادهای ذاتی اش کمک می کند

تهران(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 6 شهر تهران، دلیل بزرگداشت روز امور تربیتی را جایگاه والای معاونان، مربیان، مشاوران، مراقبان سلامت و معلم های تربیت بدنی در عرصه آموزش و پرورش می داند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نظام پرورشی موفق، به دانش آموز در شکوفا ساختن استعدادهای ذاتی اش کمک می کند

حسن کریمی در گفت و گو با پانا، ضمن تبریک هفته امور تربیتی و میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام به تبیین و تشریح فعالیت های تربیتی و پرورشی در حوزه کاری خود پرداخت.

وی گفت: آموزش و پرورش منطقه 6 شهر تهران حدود 200 مدرسه دولتی و غیر دولتی دارد که بالغ بر 200 نفر معاون پرورشی و مربی تربیتی و تقریبا به همین تعداد همکاران در جایگاه مشاوران، مراقبان سلامت و معلم های تربیت بدنی در مدارس حضور دارند، همه همکاران با توجه به عدم حضور دانش آموزان در مدارس از همان روزهای اول فعالیت های خود را در فضای مجازی آغاز کردند. از جمله فعالیت هایی که می توان برای نمونه به آنها اشاره کرد: تولید محتوا، برگزاری مسابقات و جشنواره های متعدد است که نه تنها نسبت به سالهای قبل چیزی کم نگذاشتند، بلکه در بعضی از قسمت ها بهتر ظاهر شدند. از همه آنها به خاطر تلاش و زحماتشان سپاسگزارم.

وی افزود: با توجه به اینکه مانند سالهای گذشته امکان برگزاری مراسم روز امور تربیتی به صورت حضوری مقدور نیست امسال با روش متفاوت به صورت مجازی حتما در خدمت عوامل پرورشی خواهیم بود، همچنین با ارسال نامه ای اداری به مدارس از مدیران مدارس می خواهیم در هفته امور تربیتی از همکاران واحد پرورشی در مدارس به نحو شایسته ای تقدیر به عمل آید و گزارش آن به کارشناسان مربوطه ارسال شود.

وی در ادامه به خاطرات خوبی که با دانش آموزان در اردوهای چند روزه رامسر و مشهد مقدس داشتند اشاره کرد و مهترین و بهترین روزها را برای یک معاون پرورشی و دانش آموزی همین سفرها یا اردوها و فعالیت های فرهنگی و هنری و ورزشی دانست.

حسن کریمی در پایان گفت: یک نظام پرورشی موفق هم به دانش آموز در شکوفا ساختن استعداد های ذاتی اش کمک می کند و هم او را به عنوان یک فرد آگاه از مسائل جهانی و متعهد به ارزش های اجتماعی و جامعه ای که در آن رشد می کند، پرورش می دهد. هدف عمده نظام تربیتی پرورش دادن انسان کامل الهی است. حال وظیفه دانش آموازن طی کردن ادامه راه است. درست مانند دو امدادی می ماند که بعد از اینکه همکاران پرورشی و تربیتی کار خود را درست انجام دادند، ادامه مسیر را به دانش آموزان می سپارند تا به هدف غایی که جامعه ای رشد یافته در تمام زمینه ها است برسانند.

*خبرنگار دانش آموز: مبین جوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار