مدیر دبستان ابتدایی پسرانه در ملارد:

انعکاس احساسات بین افراد خانواده، راهی برای تحکیم روابط است

ملارد(پانا)- طراحی و اجرای برنامه‌های مناسبتی مثل روز پدر، باعث ایجاد فرهنگ قدردانی در میان دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
انعکاس احساسات بین افراد خانواده، راهی برای تحکیم روابط است

روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها. در ایران روز پدر در ۱۳ رجب زادروز حضرت علی بن ابیطالب(ع)، اولین امام شیعیان گرامی داشته می‌شود.

عباس مهدی‌زاده مدیر مدرسه پسرانه امام حسین(ع) آموزش و پرورش ملارد است و ۲۸ سال سابقه فعالیت در آموزشی و پرورش دارد. او برای شاگردانش در فضای مدرسه مانند یک پدر است.

او در مورد فعالیت‌های انجام شده به مناسبت ولادت امیرالمومنین(ع) و روز پدر به پانا گفت: با توجه به ولادت با سعادت امام مومنان حضرت علی(ع)، ما نیز ضمن گرامیداشت این روز و عرض تبریک به همکاران آقا، هدیه‌ای درحد توان تقدیم پدران فرهنگی شاغل در این مدرسه خواهیم کرد.

او افزود: همچنین برای روز پدر از طریق برگزاری پویش‌های مختلف نظیر سرود، ارائه مطالب در مورد امام اول شیعیان و بوسه بر دستان پدر، دانش‌آموزان را به آشنایی بیشتر با امام بزرگوار و قدردانی از زحمات پدرانشان، ترغیب و تشویق کردیم.

مهدی زاده در مورد تاثیر این قبیل برنامه‌ها و پویش‌ها تصریح کرد: این پویش‌ها باعث ایجاد محبت و دوستی و قدردانی و احترام بین فرزندان و والدین خواهد شد.

مدیر دبستان امام حسین(ع) در مورد چگونگی بهبود روابط بین فرزندان و والدین اضافه کرد: نظر من این است که تبلیغات، تصاویر و دل نوشته‌های دانش‌آموزان در فضای مجازی، رسانه‌ها و جراید برای حفظ و دوام خانواده‌ها و آشنایی بیشتر با فضائل حضرت علی(ع)، گسترده‌تر می‌شد تا فرزندان به وظایف خود در قبال والدین بیشتر آگاه می‌شدند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار