رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

1600 میلیارد تومان بودجه شهرداری اسلامشهر در سال 1400

اسلامشهر (پانا) - نود و پنجمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، فرماندار اسلامشهر، شهردار و سایر مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
1600 میلیارد تومان بودجه شهرداری اسلامشهر در سال 1400

در این نشست اورینب مسرور، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شورای پنجم اظهار کرد: در حال حاضر در فصل بودجه قرار داریم و شهرداری لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ خود را به شورا ارسال و در کمیسیون‌های برنامه بودجه و تخصصی شورا در حال بررسی است.

او گفت: بودجه مصوب سال ۹۷ در ابتدای آغاز به فعالیت شورای پنجم ۴۷۳ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۳۶۷ میلیارد تومان محقق شده و در سال ۹۸ بودجه مصوب شورا ۶۸۲ میلیارد تومان بوده و در سال ۹۹ نیز بودجه مصوب ۸۷۴ میلیارد تومان بوده است.

مسرور با بیان اینکه در حال حاضر متمم بودجه در فرمانداری در حال بررسی است، تأکید کرد: منتظر نظر هیئت تطبیق در خصوص متمم بودجه سال ۹۹ هستیم تا بودجه شهرداری اسلامشهر در سال ۱۴۰۰ را قریب به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان که به نوبه خود در میان شهرهای مشابه کم نظیر است را در جلسه رسمی بررسی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به اینکه با تخصیص بودجه در طول سالهای اخیر اتفاقات خوبی در حوزه عمرانی صورت گرفته که با تصویب شورای اسلامی شهر به اجرا درآمده، افزود: اصلاح هندسی میدان نماز، اختصاص بودجه مناسب برای احداث پارک شش و نیم هکتاری شهید سلیمانی، پروژه مترو که به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی استان تهران در حال انجام است، تکمیل پردیس سینمایی فجر، تجهیز سوله بحران، خرید ۲۵ دستگاه اتوبوس و تجهیز و بازسازی ۶۸ دستگاه اتوبوس و افزودن به ناوگان حمل و نقل عمومی، پروژه بزرگ کمربندی شمالی، فعالیت بخش های حقوقی و پرونده های کلان و بازنشسته کردن ۳۱۱ نفر از پرسنل شهرداری، و... همگی از اتفاقاتی است که با همکاری مجموعه شهرداری، شورا و اعضای شورای تامین بویژه فرماندار اسلامشهر محقق گردیده است.

مسرور با تأکید بر اینکه انجام تمامی پروژه‌های عمرانی با حمایت فرماندار و دیگر اعضای شورای تأمین شهرستان بوده، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در این ماه‌های پایانی شورای پنجم تمامی پروژه‌هایی که آغاز شده را عملیاتی و بخشی از آنها را به بهره‌برداری و نتیجه رسانده و با عاقبت بخیری شورای پنجم را به اتمام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار