آیین تجلیل از برگزیدگان پویش های دهه‌مبارک فجر در منطقه۱۷

تهران(پانا)- رییس ‌فرهنگی و هنری شهر تهران در آئین تجلیل از دانش‌آموزان برتر پویش های دهه مبارک فجر، به نقش دانش آموزان در مسیر پویایی فعالیتهای پرورشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از برگزیدگان پویش های دهه‌مبارک فجر در منطقه۱۷

آیین تجلیل از برگزیدگان پویش ها و مناسبت های دهه مبارک فجر، با حضور مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، محمود عباس زاده؛ رئیس فرهنگی-هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، طاهره پورمحمود؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه و شهناز عطاردی کارشناس مسول شاهد و ایثار و مدیران و معاونین پرورشی در کانون فرهنگی تربیتی میثم برگزار شد.
عباس‌زاده در این مراسم گفت: حضور دانش‌آموزان برگزیده در پویش ها و تولید محتوا های مجازی ایام الله دهه مبارک فجر، نشان از تعهد و مسئولیت پذیری نوجوانان و جوانان ما در مدارس دارد. هر یک از دانش‌آموزان با توجه به استعدادها و توانمندی های خود در مسیر پویایی فعالیتهای تربیتی مدارس و مسیریابی فعالیت‌های اجتماعی خود در جامعه می‌توانند گام‌های موثری بردارند.
در ادامه مهدی نیکبخت، مدیر منطقه گفت: در شرایط کنونی که فعالیتهای آموزشی مدارس به صورت مجازی برگزار می شود. انجام فعالیت های پرورشی و تربیتی با این قوت و حجم بالا نشان از همراه بودن مدیران مدارس، معاونین پرورشی دلسوز و اولیای دانش آموزان در مسیر تحقیقات اجتماعی دانش آموزان است. مداحان، قاریان و هنرمندان صاحب نام کشور و بین‌المللی، فعالیت‌های خود را از همین مدارس و مساجد شروع کردند. گاهی یک استعداد یابی و جهت دادن به توانمندی دانش آموزان در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آینده اجتماعی آنان را تضمین خواهد کرد.
طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، در این مراسم ضمن تاکید بر انجام فعالیت ها لا محوریت بیانیه گام دوم انقلاب، گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته حوزه معاونت پرورشی در سطح منطقه ارائه کرده‌اند.
در این جلسه از دانش آموزان برگزیده منطقه، که تولید محتوای مجازی شبکه شاد در پوشه ها و مناسبت های متنوع ایام الله دهه فجر ارائه کردند و همچنین از دانش آموز علی اصغر جعفریان، برگزیده جشنواره آیین نوگلان حسینی تقدیر و تشکر و عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار