تمدید آزمون دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ازتمدید آزمون دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تمدید آزمون دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین شادکام گفت: مهلت شرکت در آزمون ورودی دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم تا ساعت 22 روز سه شنبه 5 اسفند ماه تمدید شد.

وی افزود: دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم توسط پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم مستقر در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با حمایت ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور از تاریخ 6 لغایت 22 اسفند ماه سال جاری و بصورت مجازی برای فرهنگیان ادارات آموزش و پرورش کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: آزمون ورودی این دوره ویژه فرهنگیان در تاریخ 4 اسفندماه برگزار شد که طی آن 11 هزار و 975 نفر از سراسر کشور در این آزمون شرکت کردند و بنا به درخواست های رسیده، این آزمون مجدداً از ساعت 18 الی 22 روز سه شنبه 5 اسفند ماه بصورت آنلاین ویژه افرادی که موفق به شرکت در آزمون قبلی نشدند، برگزار خواهد شد.

شادکام ادامه داد: افرادی که حد نصاب نمره لازم را در این آزمون کسب نمایند، مجوز حضور در دوره را خواهند داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شرکت در آزمون برای همه فرهنگیان امکان پذیر است و علاقه مندان برای شرکت در آزمون ورودی می توانند به پایگاه مجازی حفظ قرآن کریم در شبکه شاد به آدرس hefzquranmedu@ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار