انتخابی بسکتبال آمری‌کاپ؛ جشن صعود زودهنگام ونزوئلا و آرژانتین برپا شد

پاراگوئه با جام وداع کرد

تهران (پانا) - در شبی که صعود تیم‌های ملی بسکتبال ونزوئلا و آرژانتین به مرحله نهایی آمری‌کاپ قطعی شد، تیم ملی پاراگوئه با جام وداع کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابی بسکتبال آمری‌کاپ؛ جشن صعود زودهنگام ونزوئلا و آرژانتین برپا شد

مرحله گروهی از دور نهایی انتخابی بسکتبال آمری‌کاپ 2022، با برگزاری 3 بازی در شهرهای بوینس آیرس و کالی ادامه پیدا کرد.

در بازی‌های شب گذشته و بامداد امروز و در گروه A، ابتدا کلمبیا در دیدار با تیم ملی بسکتبال ونزوئلا تن به شکست 67 بر 80 داد، نتیجه‌ای که باعث شد پنجمین برد متوالی ونزوئلا مقابل کلمبیا ثبت شود و ونزوئلا صعودش را به مرحله نهایی قطعی کند.

سپس شیلی مقابل تیم ملی بسکتبال آرژانتین با نتیجه 65 بر 99 شکست خورد تا چهارمین بازی تاریخ با چهارمین برد برای آرژانتین همراه باشد و این تیم در ورزشگاه خانگی‌اش صعود به مرحله نهایی را قطعی کند.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های آرژانتین، ونزوئلا، کلمبیا و شیلی به ترتیب با 9، 9، 6 و 6 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

اما در گروه B، تیم ملی بسکتبال پاراگوئه در جدال با اوروگوئه تن به شکست 84 بر 88 داد تا هفتمین بازی تاریخ دو تیم با برد هفتم برای اوروگوئه تمام شده و عدم صعود پاراگوئه به مرحله بعد قطعی شود.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های برزیل، اوروگوئه، پاناما و پاراگوئه به ترتیب با 8، 8، 6 و 5 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار