اجرای نمایش شاد در ملارد

ملارد (پانا)- تئاتر مرده شور به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد و همکاری انجمن نمایش و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ملارد به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۱۱۶۵۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای نمایش شاد در ملارد

به گزارش روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، نمایش مرده شور به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی از تاریخ سوم اسفند به روی صحنه رفت.

در این نمایش هنرمندانی از جمله، امیر قربانی، نرگس ایزدی، میثم زینی‌نژاد، فرزین سلمانیان، حامد قویدل، معید امین، علیرضا قناد، محمد امین دهقان و محمد یزدی به ایفای نقش پرداختند.

نمایش مرده شور داستان مردی است که از دنیا رفته و خانواده او به دلیل مشکلات اقتصادی حاضر به دفن وی نمی‌شوند و خانواده او در حال مشاجره هستند که اتفاقات جالب و خنده‌داری رخ می‌دهد.

نمایش مرده شور به مدت ده شب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه و رزرو بلیت این نمایش می‌توانند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد واقع در فاز 3 مارلیک-بلوار شیوا روبه روی مجتمع گلسار مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره تلفنهای 09128861559 و 09380917900 تماس حاصل کنند.

عوامل اجرای نمایش موظف به تست کرونا و ارائه به این اداره و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حداکثر فروش بلیط هم سی درصد از صندلی‌های سالن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار