جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته امور تربیتی درآموزش و پرورش ورامین

ورامین(پانا)- در هفته گرامی‌داشت امور تربیتی آموزش و پرورش ورامین، اولویت اجرای برنامه‌ها پاسداری از مقام شاخص شهیدان رجایی و باهنر و شش نفر از شهدای امور تربیتی منطقه است.

کد مطلب: ۱۱۶۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته امور تربیتی درآموزش و پرورش ورامین

در این جلسه حسین محمد زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین در سخنانی اظهار کرد: از جمله اهداف مهم آموزش و پرورش رشد و توسعه معنوی واخلاقی دانش‌آموزان در کنار آموزش و توسعه علمی آنان است ،که رسیدن به این هدف در راستای به کارگیری نیروهای توانمند وکارآمد در این حوزه است.

او افزود:به مناسبت چهلمین سالگرد امور تربیتی از 41 نفر از همکاران برتر و کارآمد منطقه بصورت نمادین تقدیر می‌شود و ادامه داد، جهت اجرای مسابقه مصباح‌الهدی نیز در مکان دارالقرآن بصورت ده جلسه لایو یا فیلم ضبط شده پنج دقیقه‌ای اجراشود.

در ادامه علیرضا کاظمی کارشناس گسترش فرهنگ نماز، قرآن عترت آموزش و پرورش ورامین نیز در سخنانی بیان کرد: در هفته گرامی‌داشت امور تربیتی می‌بایست اولویت اجرای برنامه‌ها پاسداری از مقام شاخص شهیدان رجایی و باهنر و شش نفر از شهدای امور تربیتی منطقه باشد.

او گفت: جلسه‌ای با محوریت تجلیل و تکریم از خانواده‌های محترم شهدا و پیشکسوتان امورتربیتی با حضور ائمه محترم جمعه، فرماندار، منتخبین رتبه استانی و کشوری در حوزه پرورشی در روز هجدهم اسفند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بصورت پخش زنده برای کلیه معاونین و مربیان از طریق پیام رسان شاد در محل کانون هدایت منطقه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار