معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

تشکیل گروه هنرمندان،مبتکران و آینده‌ساز در مقطع ابتدایی

زنجان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر از تشکیل گروه هنرمندان و مبتکران آینده ساز در مقطع ابتدایی شهرستان ابهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل گروه هنرمندان،مبتکران و  آینده‌ساز در مقطع ابتدایی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابهر، اسماعیل افشاری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر در گفت و گو با روابط عمومی هدف از ایجاد این گروه را شناسایی، هدایت و حمایت آموزشی و تربیتی و معنوی صاحبان استعدادهای برتر در در هشت حیطه که شامل استعداد ریاضی، استعداد فضایی، علوم تجربی، کلامی، هنری، اجتماعی، تربیت بدنی و دینی شناسایی می شوند عنوان کرد.

وی تلفیق مهارت‌های زندگی شامل ادب، جرات ورزی و مسوولیت پذیری در مهارت‌های پایه خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت‌کردن (طرح خوانا) از دیگر اهداف تشکیل این گروه بیان کرد و افزود: تقویت روحیه پرسشگری و پژوهش محوری همه دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی از دیگر اهداف تشکیل این گروه است.

معاون آموزش ابتدایی اظهار کرد: در این گروه اجازه داده می شود شخص مستعد در همان بستر محیط طبیعی خود رشد بکند و دیگران نیز از استعداد و توانایی وی بهره مند شوند.

افشاری باتوجه به ایجاد فرصت مناسب جهت بروز استعدادها گفت: در این گروه به همه دانش آموزان فرصت بروز استعدادهایشان داده می شود تا به عنوان نخبه خود را به جامعه معرفی کنند همچنین این گروه برای پوشش تمام دانش آموزان از اول ابتدایی تا ششم ابتدایی تمامی مدارس تشکیل شده است.

وی افزود: کلیه فعالیتهای ابتکاری، پژوهشی، هنری و هرگونه استعداد برتر دانش آموزان توسط خود دانش آموز با نظارت مدیر محترم و معلم مربوطه به این گروه ارسال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار