مرحله نخست طرح کتاب یار پنجم اسفند در تبریز آغاز می‌شود

تبریز(پانا) - مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: مرحله نخست طرح «کتاب یار» با مشارکت کتابفروشی‌ها از پنجم اسفند در تبریز آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مرحله نخست طرح کتاب یار پنجم اسفند در تبریز آغاز می‌شود

بابک دانش پناه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مرحله تا دهم اسفند ادامه می یابد و مرحله دوم آن نیز از ۲۰ تا ۲۵ همین ماه در قالب عیدانه کتاب اجرا می شود.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح و در هر مرحله ۱۵۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان یارانه از سوی شهرداری تبریز برای تشویق علاقه مندان برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در توسعه فرهنگی جوامع، گفت: در زمان کنونی در جوامع مختلف توجه زیادی به موضوع کتاب و کتابخوانی شده و از آن در راستای توسعه فرهنگ و پیشرفت در حوزه های مختلف استفاده می شود.

دانش پناه با بیان اینکه از اولویت های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، کمک به توسعه کتاب و کتاب خوانی است، ادامه داد: اجرای طرح «کتاب یار» در همین راستا بوده و در آن شهروندان و علاقه مندان به کتاب می توانند با مراجعه به کتاب فروشی های معتبر و ارائه کارت ملی نسبت به خرید کتاب و استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار