نشست هماهنگی گرامی‌داشت هفته امور‌تربیتی در شهرستان پیشوا

پیشوا (پانا)- هشتم اسفند، سال‌روز تاسیس نهاد مقدس امورتربیتی و گرامی‌داشت هفته امورتربیتی فرصت مناسبی است تا از زحمات طلایه‌داران عرصه تربیت تقدیر و تجلیل به عمل آید.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی گرامی‌داشت هفته امور‌تربیتی در شهرستان پیشوا

سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در نشست هماهنگی گرامی‌داشت هفته امورتربیتی که با حضور مهدی ارگی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، فرزان جنیدی معاون پشتیبانی و سایر اعضاء برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر لزوم برنامه‌ریزی منسجم جهت اجرای برنامه‌های هفته امور‌تربیتی تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در رابطه با ضرورت گرامی‌داشت هفته امورتربیتی گفت: ما معتقدیم، پرورش بر آموزش مقدم است و برنامه‌های ما باید به گونه‌ای باشد که دانش‌آموزان در کنار رشد و توسعه علمی از رشد و توسعه معنوی و اخلاقی نیر برخوردار باشند و این مساله رسالت معاونین و مربیان پرورشی را حساس‌تر می کند.

مهدی ارگی، معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در این جلسه به تبیین و تشریح فعالیت‌های گرامی‌داشت هفته امور‌تربیتی پرداخت و بیان کرد :دیدار معاونین و مربیان پرورشی با امام جمعه شهرستان، حضور در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه و غبارروبی مزار شهدا، تقدیر از معانین و مربیان پرورشی و اجرای برنامه‌های متنوع دیگر، از جمله فعالیت‌های گرامی‌داشت هفته امورتربیتی است.

خبرنگار: محمدجواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار