با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به مشترکین :

65 درصد شبکه فرسوده توزیع آب آشامیدنی شهر حر از توابع شوش اصلاح شد‏

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از آغاز اجرای طرح اصلاح شبکه فرسوده آب شهر حر تاکنون بیش از 65 درصد آن اصلاح و بهسازی شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی نژاد سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: از آغاز عملیات بهینه سازی و اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب شهر حر از توابع شهرستان شوش تا کنون با جایگزین کردن 20 هزار متر لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف و نصب761 فقره انشعاب خانگی ، بیش از 65 درصد از شبکه توزیع آب این شهر اصلاح و بازسازی شده است.
وی در بیان اهداف این طرح خاطر نشان کرد : با اتمام اصلاح شبکه فرسوده شهر حر که بیش از 30 سال قدمت دارد ضمن شناسایی و حذف انشعابات غیرمجاز و تقویت فشار شبکه توزیع ، از هدررفت آب و افت فشار ناگهانی نیز جلوگیری خواهد شد.
رییس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با اشاره به پرهزینه بودن تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی از منابع آبهای سطحی بر مصرف بهینه و صحیح آب تاکید کرد و گفت : برای اجرای 12 هزار و 800 متر لوله ‌گذاری در منطقه بُنّه و نصب 2340 فقره انشعاب خانگی بمنظور تکمیل شبکه و انشعابات شهر حُر پیگیریهای لازم برای تامین اعتبار و نقدینگی مورد نیاز در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار