مدیر آموزش و پرورش پیشوا:

جشنواره معلمان هنرمند بهترین عرصه بروز استعدادهای هنری است

پیشوا (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا، جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند را بهترین عرصه و فضا برای بروز استعداد و خلاقیت هنری معلمان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره معلمان هنرمند بهترین عرصه بروز استعدادهای هنری است

سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در تبیین اهداف جشنواره معلمان هنرمند گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های نظام‌های آموزشی، توجه به نیازهای مخاطبان و بسترسازی جهت بروز و ظهور توانمندی‌ها و استعدادهای معلمان است و جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند نیز با همین رویکرد در حال برگزاری است که از همه معلمان شهرستان پیشوا جهت شرکت در این رویداد هنری دعوت می‌کنم.

او بیان کرد: جشنواره فرهنگی، هنری معلمان هنرمند در شش محور آفرینش‌های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی برگزار خواهدشد و همه معلمان شاغل در آموزش و پرورش اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و حق التدریس می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر نیز وجود ندارد.

سعید تاجیک افزود: معلمان هنرمند می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.artistteachers.ir در این جشنواره ثبت نام کرده و آثار خود را بارگذاری کنند وآخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فرهنگی و هنری معلمان دهم اسفند‌ماه است.

خبرنگار: محمدجواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار