گلباران مزار مربیان شهید کانون لقمان کاشمر

کاشمر(پانا)- در اولین روز هفته کانون های فرهنگی تربیتی مزار مربیان شهید کانون لقمان کاشمر توسط ‏تعدادی ازاعضای فعال کانون لقمان غبار روبی، عطرافشانی و گلباران شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
گلباران مزار مربیان شهید کانون لقمان کاشمر

عباسعلی شهابیان مدیر کانون لقمان کاشمر در جمع اعضای فعال کانون که جهت گلباران مزار شهدا آمده بودند، گفت: اگر ما در هر مراسمی به نزد شهیدان می آییم و ادای احترام می کنیم به این دلیل است که شهیدان برای همه مردم ارزشمند و محترمند. آنان از ارزشمند ترین دارایی خود به خاطر اسلام و ایران گذشتند. ما نیز امسال در سالروز تشکیل کانون ها نزد شهیدان آمده ایم و به خصوص از روح شهیدان هادی شهابیان و شهید کاظم نژادرحیم مربیان کانون لقمان ادای احترام می کنیم و امیدواریم که روج این شهیدان بزرگوار شاهد و حامی فعالیت های دانش آموزان در کانون باشند.

وی افزود: من اگر چه چندین سال مدیر و مربی کانون بوده ام ولی هرگز نتوانسته ام مانند زمان شهیدان شهابیان و نژاد رحیم و دوستانشان فعالیت های ارزشمند و بزرگ را مشاهده کنم. به نظر من آنچه بیش از هرچیز موجب رونق کانون در دوره شهیدان بوده اخلاص آنها بود. آنها فقط و فقط به خاطر رضای خدا کار می‌کردند که این نیرو و نیت توانست دانش آموزان را هم به فعالیت بدون هیچ چشمداشت و انگیزه مادی و جایزه در کانون تشویق کنند.

برادر شهید شهابیان گفت: کانون لقمان براساس فرهنگ نامه شهدای شهرستان کاشمر نوشته ایرج سعادتمند توسط شهید هادی شهابیان راه اندازی شده و از اولین کانون های امورتربیتی در کشور بوده است. شهیدان شهابیان و نژاد رحیم در هجدهم فروردین هزار وسیصد و شصت وشش به عنوان فرماندهان گردان غواصی نوح نبی در عملیات کربلای 8 به شهادت رسیدند.

سجاد ناصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار