معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

تشکیل ستاد اجرایی گرامیداشت هفته‌ تربیت اسلامی در قرچک

قرچک (پانا) - با‌ توجه به اعلام روز‌شمار هفته‌ امور تربیت اسلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش، از هشتم اسفندماه ویژه‌برنامه‌هایی به همین مناسبت در سطح مدارس شهرستان قرچک برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ستاد اجرایی گرامیداشت هفته‌ تربیت اسلامی در قرچک

مهدی دهقانی،معاون پرورشی و تربیتی اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان قرچک از تشکیل ستاد بزرگداشت هفته‌ تربیت اسلامی در شهرستان قرچک خبر داد.

او با بیان این موضوع که مهم‌ترین وظیفه‌ ستاد امور تربیتی تبیین ارزش‌های انقلاب در مدارس است، گفت: شهید بزرگوار رجایی،مربیان امور تربیتی را سربازان انقلاب در آموزش و پرورش نامید و به گفته‌ شهید باهنر مربیان زمان با انبیاء هم‌صف و با امام عادل هم‌ردیف هستند که آموزش را از محتوای تزکیه پر کنند.

او با اشاره به سخن امام‌خمینی(ره) گفت: چه پر معناست کلام امام راحل(ره) که فرمودند،اگر تهذیب در کار نباشد علم توحید هم به درد نمی‌خورد.

دهقانی در ادامه پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب، برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی بین عملکرد عوامل تربیتی، توجّه جدی به نقش معلمان و دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیتی را از جمله اهداف ستادهای امور تربیتی دانست و اظهار کرد: تحقق امر تربیت منوط به حضور مربی و فعالیت‌های رسمی غیر‌کلاسی در کنار آموزش‌های کلاسی است.

معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، با بیان برنامه ها و راهبردهای ستاد امورتربیتی شهرستان، تصریح کرد: با‌ توجه به اعلام روز‌شمار هفته‌ امور تربیت اسلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش، از هشتم اسفندماه ویژه‌برنامه‌هایی به همین مناسبت در سطح مدارس شهرستان قرچک برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار