اولین جلسه حضوری مجلس شورای دانش‌آموزی منطقه پاکدشت

پاکدشت‌(پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی پاکدشت، مجلس شورای دانش‌آموزی را تمرین عملی آماده ساختن دانش‌آموزان از نظر سیاسی و اجتماعی برای اداره کشور در آینده دانست .

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه حضوری مجلس شورای دانش‌آموزی منطقه پاکدشت

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش پاکدشت، اولین جلسه حضوری مجلس شورای دانش آموزی‌ منطقه پاکدشت، با حضور دانش‌آموزان عضو مجلس شورای دانش‌آموزی، محمد‌اسدی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، یاسر‌آرش مسئول سازمان دانش‌آموزی منطقه، نرجس امینیان و زهرا مظفر کارشناسان حوزه سازمان دانش‌آموزی و اردویی و با حضور افتخاری تعدادی از اولیاء دانش‌آموزان با رعایت پروتکل بهداشتی در سالن اجتماعات اداره آموزش‌و‌پرورش پاکدشت برگزار شد.

محمد‌اسدی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش پاکدشت در سخنانی به ارائه مطالبی در رابطه با وظایف و اختیارات مجلس دانش‌آموزی به‌عنوان صنف مشورتی در مدیریت مدرسه و مسائل مربوط به دانش‌آموزان در دستگاه آموزش ‌و ‌پرورش پرداخت.

در ادامه یاسر آرش، مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش پاکدشت نیز در سخنانی با توجه به شرایط کرونایی و اهمیت سلامتی دانش‌آموزان، به برگزاری جلسات آتی در فضای مجازی بیان کرد و معیار ارزیابی عملکرد مجلس شورای دانش‌آموزی منطقه را منوط به فعالیت در فضای مجازی دانست.

او مجلس شورای دانش‌آموزی را تمرین عملی آماده ساختن دانش‌آموزان از نظر سیاسی و اجتماعی برای اداره کشور در آینده دانست و بر مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های مدرسه تاکید کرد.

سپس نرجس‌امینیان و زهرا‌مظفر، کارشناسان امور دانش آموزی، آموزش و پرورش پاکدشت نیز به دسته‌بندی مجدد دانش‌آموزان در کمیته‌های مختلف پرداختند و آنها را در مورد فعالیتهای مختلفی که می‌توان در کمیته‌ها، راهنمایی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار