معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

اجرای جشنواره معلمان هنرمند در شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از اجرای جشنواره معلمان هنرمند به میزبانی شهرستان شهریار خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای جشنواره معلمان  هنرمند در شهرستان قرچک

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این رابطه اظهار کرد: جشنواره معلمان هنرمند به صورت کشوری در دو محور اصلی فرهنگی و هنری طراحی شده است.

او هدف از برگزاری این رویداد را جریان‌سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی بیان‌کرد و گفت: تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان؛ ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی معلمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش، ایجاد فضای همدلی، هم‌افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل‌ دانش و مهارت بین معلمان، شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی، ارج‌گذاری و معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی، ادبی و هنری معلمان، توسعه و تعمیق فعالیت‌های جمعی و گروهی، فراگیرسازی فعالیت‌های فرهنگی و نکوداشت معلمان هنرمند از دیگر اهداف این جشنواره است.

دهقانی تصریح کرد: محورهای این جشنواره در حوزه‌های آفرینش‌های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی خواهد بود و تولید محتوای آموزشی مبتنی بر برنامه درس ملی و محتوای کتاب‌های درسی در این رویداد هنری از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

مهدی دهقانی افزود: زمان ارسال آثار براساس این فراخوان از بیست و دوم دی‌ماه تا دهم اسفند99 خواهد بود و اختتامیه و اعلام نتایج جشنواره مذکور را اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد و ادامه داد: داوری به تفکیک رشته صورت خواهد پذیرفت و رتبه‌های اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر کشوری بدون در نظر گرفتن جنسیت اعلام خواهد شد.

همچنین دبیر جشنواره فرهنگی معلمان هنرمند نیز در این نشست، یکی از ویژگی‌های نظام‌آموزشی نوین را توجه جدی به نیازهای متنوع مخاطبان و تمهید مقدمات برای بروز توانمندی‌ها و استعدادهای معلمان دانست.

معلمان هنرمند سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.artistteachers.ir در این جشنواره شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار