با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

دبیرخانه استانی آموزش های غیر حضوری در نیشابور افتتاح شد

نیشابور (پانا)- دبیرخانه استانی آموزش های غیر حضوری در نیشابور با شعار آموزش برای همه، همه برای آموزش با حضور دکتر ابری، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع مدیر کل افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه استانی آموزش های غیر حضوری در نیشابور افتتاح شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اظهار خرسندی از انتخاب نیشابور به عنوان دبیرخانه آموزش های غیر حضوری گفت: این دبیرخانه 934 کلیپ آموزشی تهیه و به دانش آموزان ارائه خواهد شد. همچنین نشست های تخصصی سبک های یاددهی و یادگیری، نشست های پژوهشی و برنامه مدون برای بهره گیری کامل از این دبیرخانه انجام شده است تا ارتقای کیفیت و بهره‌وری فرآیند یادگیری در این زیست بوم جدید را شاهد باشیم.

علیرضا کلیدری افزود: در دبیرخانه آموزش های مجازی، دانش آموزان به سه گروه هدف تقسیم شده اند و سعی کرده ایم با توزیع درسنامه و آموزش های غیر حضوری، آموزش تمامی دانش آموزان را پوشش دهیم.

وی ادامه داد: مدرسه پژوهش محور، مطالعات منطقه ای در آموزش غیر حضوری، با تشکیل کارگروه های تولید محتوا و تحلیل برنامه درسی، کارگروه مطالعات تطبیقی و کارگروه تحلیل و ضعف آموزشی با ارائه راهکارهای عملیاتی و اثر بخش و مواجهه کارآمد نسبت به بحران های پیش آمده و مشارکت اهل فن و متخصصان این حوزه کلید می خورد تا شعار آموزش برای همه تحقق کامل پیدا کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دغدغه ما در نیشابور این است که کیفیت کار را تا حد ممکن بالا ببریم که در این راه نقش نظارت را تقویت کرده ایم. تعریف شاخص های سنجش عملکرد تحصیلی در فضای آموزشی را مد نظر قرار داده ایم. نقش ارزشیابی تکوینی را بیش از پیش توجه کرده ایم. استفاده از بسته های آموزشی ترکیبی با اصالت بر کتاب درسی را در دستور کار قرار داده ایم. توجه به نقش سنجش عملکردی و یادگیری معکوس و توجه به نقش تربیتی تحصیلی را مورد تاکید قرار داده ایم. دوره توانمند سازی همکاران برگزار شده است.

وی ادامه داد: برای تک تک دانش آموزان برنامه ریزی لازم و نقشه یادگیری برای بررسی وضعیت آنها انجام شده است و برای رفع مشکلات موجود کارگروه تولید محتوا و کارگروه ویژه قران و عترت ایجاد شده است که بازخورد خیلی خوبی را شاهد بوده ایم. 21 هزار جلد درسنامه و هزار و 500 حلقه سی دی با صرف 710 میلیون ریال اعتبار به صورت رایگان توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار