نشست مشترک شورای معاونین اداره کل وشورای معاونین اداره آموزش و پرورش بردخون برگزار شد

بردخون(پانا)_ نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون بر گزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست  مشترک شورای معاونین اداره کل وشورای معاونین اداره آموزش و پرورش بردخون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، نشست شورای معاونین اداره آموزش و پرورش استان بوشهر با شورای معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون به صورت ویدئو کنفرانس بر گزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های همکاران،مدیران فرهیخته و معلمان تلاشگر در منطقه بردخون که در این شرایط سخت کرونایی باعث شدند تا کلاس های درس تعطیل نشود اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط کرونایی ناچار شدیم کلاس های درس به صورت مجازی و حضوری در شهریور ماه بر گزار کنیم و هر چقدر جلوتر رفتیم شیوع بیماری بیشتر شد. و چون ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه بازگشایی مدارس نمی داد ما هم باید تابع قانون عمل می کردیم.

علیمراد کرمی گفت: آموزش در فضای مجازی باید جدی گرفته شود و حمایت لازم برای اجرای هر چه بهتر آن در تمامی مدارس صورت پذیرد، خلاقیت ها وابتکارات صورت پذیرفته در امر آموزش مجازی قابل تقدیر و تحسین است و شبکه شاد در فضای مجازی از شاخص ترین دستاورد های آموزش و پرورش می باشد و این برنامه به عنوان یک ابزار آموزشی مکمل در راستای تقویت فعالیت های آموزشی، پرورشی و فوق برنامه مدارس مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در این نشست ضمن با کیفیت خواندن طرح توانمند سازی معلمان و استقبال و جذب همکاران به این طرح گفت: با همکاری معاونت آموزش ابتدایی اداره کل قریب به 60 نفر از آموزگاران پایه های اول تا ششم در دو نوبت صبح و عصر در دوره توانمند سازی معلمان شرکت کردند و هدف برگزاری این کلاس ها، آشنایی معلمان با شیوه تدریس غیر حضوری می باشد.

ظهیر محمودی تصریح کرد: به همت معلمان و فرهنگیان در حوزه آموزشی کنکور 99 در رتبه دوم استانی قرار داریم و امیدواریم این رشد ادامه داشته باشد. و روز به روز شاهد پیشرفت هر چه بیشتر دانش آموزان در تمام عرصه های علم و دانش باشیم.

در ادامه این نشست معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان، به گزارشی از اقدامات و فعالیت های حوزه خود در اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار