معاون پرورشی و تربیت ‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

گرامیداشت هفته تربیت‌اسلامی با برگزاری‌ محافل انس‌با قرآن‌کریم

قرچک(پانا)-‌‌‌ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری محافل انس با قرآن کریم و یادواره شهدای امور‌تربیتی بمناسبت‌ گرامیداشت ‌هفته تعلیم و تربیت‌اسلامی ‌و روز‌ امور‌تربیتی در شهرستان‌قرچک دردارالقرآن شهید ستاری وآموزشگاه شیخ‌فضل‌الله کریم خبر‌داد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته تربیت‌اسلامی با برگزاری‌ محافل انس‌با قرآن‌کریم

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این رابطه اظهار‌کرد: هدف از برگزاری این محافل‌ قرآنی توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برای مصونیت دانش‌آموزان از هجمه‌های فرهنگی است و سبب هدایت و روشنگری‌ دانش‌آموزان نسبت به بسیاری از مسائل زندگی‌ و‌ جامعه خواهد شد.

او بیان کرد: انس با قرآن و تلاوت آن اثرات مثبت بسیاری‌ در زندگی خواهد گذاشت و می‌تواند از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در آینده جلوگیری کند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی گفت: در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، نهاد امور تربیتی با هدف گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش کشور شروع به شکل گیری کرد و بر همین اساس شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۵۹ شمسی اقدام به تأسیس ستادهای امور تربیتی در مدارس کردند تا دانش‌آموزان را به ارزشهای اسلامی ترغیب کنند.

هشتم اسفند ماه سال یکهزار و سیصد و پنجاه و نه هجری شمسی، ستاد امر تربیتی در مدارس کشور به همّت شهیدان رجائی و باهنر تأسیس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار