مسائل پرورشی بر آموزشی مقدم است، زیرا تربیت، زمینه ساز آموزش است

تهران (پانا)- کارگروه ساماندهی، نقش بسیار مهمی در اجرای هرچه بهتر و استفاده بهینه از منابع انسانی و امکانات موجود برای دستیابی به اهداف مورد نظر و مطلوب دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مسائل پرورشی بر آموزشی مقدم است، زیرا تربیت، زمینه ساز آموزش است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه ساماندهی نیروی انسانی با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضا در راستای تمهیدات لازم برای اجرایی شدن پروژه مهر 1400-1399 و تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید در سالن شورا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سعید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 تهران، خطاب به اعضای کارگروه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: کارگروه ساماندهی نقش بسیار مهمی در اجرای هرچه بهتر و استفاده بهینه از منابع انسانی و امکانات موجود برای دستیابی به اهداف مورد نظر و مطلوب دارد.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی و وحدت رویه و همدلی و عدم موازی کاری و برنامه ریزی دقیق و اشتراک مساعی از اصول اساسی در امر ساماندهی نیروی انسانی است، اظهار کرد: ساماندهی پایه و اساس امور آموزشی و پرورشی است. بر این اساس توجه به مسائل پرورشی بر آموزشی ارجحیت دارد چرا که تربیت زمینه ساز آموزش است.
در این جلسه خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی گفت: قبل از ساماندهی نیروهای آموزشی و پرورشی باید انتصاب مدیران جدید مد نظر قرار گیرد تا مدارس با مشکل روبرو نشوند و موضوع پروژه مهر به صورت هماهنگ در تمام مدارس یکنواخت به اجرا در آید و در ادامه توزیع نیروی انسانی با ظرافت و براساس واقعیت انجام شود.
شایان ذکر است در این جلسه هر یک از اعضای کارگروه به بیان نظرات، پیشنهادات خود در زمینه ساماندهی بهینه نیروی انسانی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار