مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵:

مدیران مدارس باید براساس شایستگی و پایبندی به ارزشهای الهی و انقلاب اسلامی انتخاب شوند

تهران (پانا)- انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سطوح مختلف باید بر اساس شایسته سالاری، تعهد، تخصص و پیشگامی آنان در ارزش های الهی، انسانی و معیارهای علمی، کارآمدی و باور به اهداف نظام تعلیم و تربیت باشد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس باید براساس شایستگی و پایبندی به ارزشهای الهی  و انقلاب اسلامی انتخاب شوند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه انتخاب و انتصاب مدیران با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، معاونین منطقه و خواجه زاد دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سال تحصیلی 1401-1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شورا برگزار شد.

شهریاری مدیر آموزش وپرورش منطقه، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و قرائت نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر در خصوص انتخاب کارگزاران از بین افراد نخبه و بررسی صلاحیت آنان گفت: انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سطوح مختلف باید بر اساس شایسته سالاری، تعهد، تخصص و پیشگامی آنان در ارزش های الهی و انسانی و معیارهای علمی، کارآمدی و باور به اهداف نظام تعلیم و تربیت باشد.
در این جلسه خواجه زاد دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس نیز خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی اداره کل، درانتخاب و انتصاب مدیران مدارس شرط سنی حذف شده است و ملاک سنوات و ارزشیابی همکاران است.
وی افزود: ابلاغ اعضای کمیته انتخاب و انتصاب مدیران صادر شده است و سنوات خدمت برای داوطلبان پست مدیریت مدارس 4 سال آخر خدمت است، یعنی برای افراد دارای لیسانس، سنوات 26 سال خدمت و فوق لیسانس و بالاتر 31 سال در نظر گرفته شده است و دو سال آخر خدمت ارزشیابی بین 85 تا 100 باشد.
خواجه زاد ادامه داد: مدیران مدارس غیردولتی جهت انتصاب در پست مدیریت مدارس دولتی بایستی در فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران شرکت کنند و مدیران مدارس استثنایی براساس دستورالعمل های سازمان استثنایی انتخاب و انتصاب می شوند.
وی افزود: مدارس نیازمند به مدیر، می بایست در مهلت مقرر در سامانه مشخصات مدرسه خود را ثبت کنند.

خواجه زاد خاطر نشان کرد: جابجایی مدیران مدارس بین مناطق و انتصاب مدیر در منطقه مقصد منوط به طی فرایند نقل وانتقالات در مهلت قانونی است.
گفتنی است؛ نشانی سامانه و مهلت ثبت نام همکاران فرهنگی و ثبت مشخصات مدارس متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار