نحوه ورود دانش‌آموزان معلول به دانشگاه فرهنگیان؛ در دستور کار شورای‌عالی آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار با صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی که در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد از بررسی نحوه ورود دانش‌آموزان معلول به دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون‌های تخصصی شورای‌عالی آموزش‌وپرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نحوه ورود دانش‌آموزان معلول به دانشگاه فرهنگیان؛ در دستور کار شورای‌عالی آموزش‌وپرورش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این دیدار بیان داشت: طرح هدایت در آموزش و پرورش با هدف تامین تجهیزات هوشمند ارتباطی از طریق مشارکت خیرین و دستگاههای اجرایی در حال اجرا است.

جانشین وزیر در طرح هدایت افزود: تاکنون ۱۸۷ هزار تبلت و وسیله هوشمند آموزشی با مشارکت خیرین، نهادها و دستگاه های اجرایی به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

وی گفت: ۶۰۰ دانش آموز گنابادی و ۳۰۰ دانش آموز بجستانی به تجهیزات هوشمند آموزشی دسترسی ندارند و در صورت تامین اعتبار نیمی از این تجهیزات از طریق منابع استانی، بقیه اعتبار توسط وزارت آموزش و پرورش و در قالب طرح هدایت تامین خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه مهارت آموزی دانش آموزان با نیازهای ویژه از اولویت های اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی است گفت: اعتبار مورد نیاز برای تجهیز دو کارگاه دانش آموزان با نیازهای ویژه مقطع پیش حرفه ای و حرفه ای شهرستان گناباد توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی تامین خواهد شد.

وی افزود: تربیت بدنی از نیازهای اساسی دانش آموزان استثنایی است و در صورت ساخت سالن ورزشی برای این دانش آموزان در گناباد، کلیه تجهیزات مورد نیاز توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی تامین خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار