اعضای کمیته پدافند غیرعامل آموزش‌وپرورش منصوب شدند

تهران (پانا) - رئیس مرکز حراست و رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش‌وپرورش اعضای کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش‌وپرورش را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اعضای کمیته پدافند غیرعامل آموزش‌وپرورش منصوب شدند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، جلال دلقندی، رئیس مرکز حراست و رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش‌وپرورش با صدور حکمی علی الهیارترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع؛ علیرضا کمرئی، معاون آموزش متوسطه؛ رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی؛ علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی؛ مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت؛ فریبرز حمیدی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی؛ را به‌ عنوان اعضای کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش‌وپرورش منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:

سلام‌علیکم؛

با صلوات برمحمد و آل محمد (ص) و با احترام، با استناد به نامه شماره 98152/32/1/3218 به تاریخ 22 اردیبهشت 98 سازمان پدافند غیرعامل کشور و مصوبه شورای سیاست­گذاری کمیته پدافند غیرعامل وزارت متبوع، جناب‌عالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «عضو کمیته پدافند غیرعامل وزارت آموزش‌وپرورش» منصوب می­شوید. خواهشمنداست نسبت به تشکیل کارگروه و انتخاب سایر اعضا اقدام و جلسات مربوطه را برگزار نموده و نتایج آن را به‌صورت مستمر به دبیرخانه کمیته پدافند غیرعامل گزارش فرمایید.

امید است با توکل به خداوند منّان و بهره­مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص توجه به پدافند غیرعامل در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار