پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک افتتاح شد

بوشهر(پانا)_رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت با افتتاح ساختمان اورژانس ۱۱۵ دوراهک، شمار پایگاه‌های کانکسی اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر به یک مورد کاهش یافت.

کد مطلب: ۱۱۶۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، احمد آخوندی در آئین افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک اظهار کرد: ساختمان اورژانس ۱۱۵ دوراهک که در مرحله‌ای با وقفه مواجه شده بود با پیگیری و رایزنی‌های نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عملیات اجرایی از سر گرفته شد و امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه هستیم.
وی افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۲۰ مترمربع که توسط شورای اسلامی شهر دوراهک اهدا شد، با زیربنای ۱۲۴ مترمربع توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ساخته شد.
آخوندی گفت : پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک در کانکس مستقر بوده که با پایان یافتن عملیات اجرایی ساختمان آن، شمار پایگاه‌های کانکسی اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر به یک مورد کاهش یافت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر بابیان اینکه ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر مجهز به ۹ دستگاه آمبولانس است، گفت: به‌طور متوسط ماهانه ۲۰۰ و روزانه ۷ مأموریت در حوزه فوریت‌های پزشکی این شهرستان انجام می‌شود.
آخوندی یادآور شد: تعداد کل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان دیّر ۵ پایگاه با ۶ کد فعال است که این تعداد پایگاه در شهرهای دیّر، دوراهک، آبدان، بردخون و روستای درود احمد واقع است و به صورت رایگان و شبانه‌روزی خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه می‌دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر تصریح کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای دوراهک در مسیر بزرگراه سیراف و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار