دبیر مجمع ‌تشخیص ‌مصلحت ‌نظام در شهرستان قدس:

ضرورت توجه مسئولان کشور به حل مشکل گرانی و پویایی اقتصاد جامعه

شهرقدس (پانا)- به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب‌ اسلامی، دبیر مجمع ‌تشخیص ‌مصلحت ‌نظام با شهروندان شهرستان ‌قدس دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه مسئولان کشور به حل مشکل گرانی و پویایی اقتصاد جامعه

در این مراسم محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب ‌اسلامی این آرزوی مردم بود که روزی بتوانند روی پای خود بایستند، از سرزمین‌های‌خود حفاظت کنند و امنیت داشته باشند، آنها آرزو داشتند که روزی بتوانند برای ایران شناسنامه تهیه کنند و کشورمان را به کشوری مطرح و شناخته شده در دنیا تبدیل کنند.

او افزود: قبل از انقلاب نظام و مردم ما را به حساب نمی‌آوردند، اما بعد از مذاکرات هسته‌ای تمام قدرت‌های بین‌الملل از جمله چین، روسیه، اروپا و آمریکا یک طرف میز بودند و ایران یک طرف میز، ایران برابری با آن کشورها پیدا کرد و برابری بود که کشور ایران واقعا به آن نیاز داشت.

رضایی درباره‌ اقتصاد مردم نیز بیان کرد: مردم نظام را از خودشان می‌دانند و اگر اعتراضی دارند طرف اعتراض آنها دولت مردان، مجلس و کسانی که دارای قدرت هستند می‌باشند.

او گفت: اگر کشور ما دارای موشک‌های نقطه‌زن است که از فاصله‌های دور می‌توانند یک هدف مشخص را مورد اصابت قرار دهند، چرا حاکمان ما نمی‌توانند مشکل گرانی و اقتصاد کشور را حل کنند، مردم ما می‌گویند اگر ما توانستیم که در دوره‌های قبل با وجود سختی‌ها خرمشهر را آزاد کنیم چرا الان نمیتوانیم که گرانی را حل کنیم، این حرف درستی است.

همچنین محسن رضایی از غرفه‌های مدرسه‌ انقلاب، که توسط دانش‌آموزان عضو انجمن اتحادیه‌های دانش‌آموزان شهرستان ‌قدس برپا شده بود بازدید کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: عرشیا داوود زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار