یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سراسر استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)- پاسداشت 22 بهمن بخاطر شیوع ویروس کرونا امروز در سراسر استان بوشهر با حضور اقشار مختلف مردم بصورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سراسر استان بوشهر برگزار شد

مردم ولایتمدار، شهید پرور و غیرتمند در گوشه گوشه استان بوشهر در کنار آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس و شهرستانها و مناطق استان با رعایت پروتکل های بهداشتی راهپیمایی به شکل خودرویی و موتوری با آذین بندی وسایط نقلیه با پرچم جمهوری اسلامی ایران تمثال های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام از جمله شهید سلیمانی در مسیر های تعیین شده حرکت کردند. در شهر بوشهر آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در دهکده گردشگری بوشهر سخنرانی کرد.

خاتمی اظهار کرد: مردم ایران از صمیم جان با انقلاب پیوند دارند و هر رای آنها آری دوباره به نظام جمهوری اسلامی است و هر آن کسی که به ولایت اعتقاد دارد باید بداند که آرمانش حضور حداکثری در انتخابات باید باشد.

او گفت: ما مدیون حضور ملت در صحنه‌های مختلف هستیم. دشمن بداند که شعار حضور حداقلی در عرصه انتخابات شعار انقلابی ها نیست، بلکه شعار ملت ایران حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

امام جمعه موقت تهران افزود: امروز مردم ایران به یاری خداوند دشمن را شناخته و می دانند که هدف دشمن بریدن مردم از نظام و انقلاب اسلامی است.

خاتمی گفت: تمام فشارهای اقتصادی و انتشار دروغ‌ ها و شایعه‌ ها در فضای مجازی با هدف بریدن مردم از نظام و اینکه انقلاب عقبه مردم را از دست دهد اعمال می‌شود، این در حالی است که امروز بصیرت مردم خنثی کننده این حرکت دشمن است.

او خطاب به استکبار جهانی اعلام کرد که شما آروزی بریدن این مردم از انقلاب و نظام را به گور خواهید برد.

خاتمی، بیعت دوباره با نظام اسلامی را از دیگر پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد و گفت: ملت ایران استکبار و نظام وابسته به استکبار را نمی خواستند، بلکه آنها نظام اسلامی و قانونی که بر آنها حکومت می کند را می خواستند.

خاتمی گفت: بیعت دوباره با نظام اسلامی پیام دیگر ملت ایران در راهپیمایی امروز بود.

خاتمی خاطرنشان کرد: ملت ایران با پشتیبانی از ولایت، انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند و با تبعیت از مقام معظم رهبری با اقتدار این مسیر را ادامه می‌دهند.

خاتمی بیان کرد: هیچ کسی نیست که منکر مشکلات و گرانی های افسار گسیخته و از این وضعیت رنجیده نباشد اما همگان براین تاکید دارند که اسلام به ذات خود عیبی ندارد و هر عیبی هست از مسلمانی ماست و مردم اعلام می کنند ما از آنها رنجیده هستیم، اما با تمام وجودمان از این پرچم مقدسی که مزین به نام الله است که مایه افتخار است محافظت می کنیم و پای این پرچم ایستاده و نخواهیم گذاشت که کمترین آسیب به این پرچم برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار