انقلاب اسلامی یکی از رخدادهای بزرگ و بی نظیر تاریخ بشریت است

تهران (پانا) - انقلاب اسلامی ایران یادگار خون شهیدانی است که عاشقانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و نهال تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند. این انقلاب یکی از رخدادهای بی نظیر دوران معاصر و تاریخ بشریت است که منشا آثاری بس شگرف در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و... در داخل و خارج از کشور شده که با بهره گیری از ایمان و اعتقادات مردم فداکار ایران اسلامی شکل گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی یکی از رخدادهای بزرگ و بی نظیر تاریخ بشریت است

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش، این انقلاب یک حقیقت تاریخی برخاسته از سنت الهی و خواست ملت بزرگ ایران است که پس از گذشت سالها از عمر با برکت خود توانسته به رغم تمامی موانع، تحریمها و توطئه های دشمنانش با تکیه بر پشتوانه الهی و اعتماد مردمی خویش، راهش را به سوی افق های روشن و سرنوشت ساز آینده ادامه دهد.

مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در سایه روشنگری حضرت امام خمینی(ره) و جانشین خلف ایشان حضرت آیت الله خامنه ای چون دژی مستحکم در مقابل توطئه ها و خباثت های دشمنان این مرز و بوم ایستاده و راه خود را برای دستیابی به قله های علمی، پژوهشی و فناوری نوین اطلاعاتی و ارتباطی می پیمایند.

بزرگ ترین اهرم پیشبرد انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف انقلاب است که به ندای رهبرشان لبیک گفتند و در پرتو هدایت های روشنگرانه او توانستند بر نظام سلطه فائق آیند. یکی از بارزترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران که در کمتر انقلابی دیده می شود، مردمی بودن آن است به گونه ای که همه اقشار مختلف مردم در آن مشارکت و نقش آفرینی کردند.

توانمندی و کارآیی فرهنگیان ایران اسلامی در سایه اعتماد، خودباوری و اطمینانی است که انقلاب اسلامی به آنها داده است که نباید برای توسعه و پیشرفت کشور چشم امیدی به دیگران داشت بلکه باید از توانمندی، تجربه، تخصص و ابتکار خود برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده نمود. به همین منظور آنان توانستند تهدید بیماری کرونا را با فداکاری و از خودگذشتگی به یک فرصت عالی و کم نظیر برای بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته در امر آموزش و پرورش تبدیل نمایند.تا نگذارند چراغ آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم خاموش شود. اکنون نیز همه به این باور رسیده اند برای تبدیل شدن به قطب علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری جهان باید به نیروی ایمان، تخصص و توانمندی خود تکیه کنند.

امروز شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل و آزاده تمامی موازنه ابرقدرت های جهانی را بر هم زده و خود به عنوان یک قدرت در جهان عرض اندام نموده است و بسیاری از سیاست های کشورهای غربی را به چالش کشیده است.

مردم شریف ایران در سایه پرچم مقدس انقلاب اسلامی برای اعتلای این انقلاب دست از تلاش و کوشش برنداشته و خود را برای ورود به عرصه های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی که تاکنون در اختیار کشورهای محدودی بوده آماده می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار