اجرای طرح ملی مناظره دانش‌آموزی در پاکدشت

پاکدشت(پانا)- مسئول سازمان دانش‌آموزی پاکدشت از اجرای طرح ملی مناظره دانش‌آموزان دختر بین آموزش و پرورش پاکدشت و جوادآباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی مناظره دانش‌آموزی در پاکدشت

یاسر‌آرش، مسئول سازمان دانش‌آموزی پاکدشت درباره برگزاری اولین دوره از طرح ملی دانش‌آموزی گفت: این طرح به منظور نهادینه کردن فرهنگ گفت‌و‌گو، افزایش قدرت حل مسئله، توسعه تفکر انتقادی و روحیه بحث و تبادل نظر بین دانش‌آموزان در محیط‌های آموزشی است.

او ادامه داد: موضوع اولین مناظره دانش‌آموزی درباره همراه داشتن یا نداشتن گوشی تلفن همراه در شرایط عادی و کلاسهای حضوری بود و تیم پاکدشت با نام «تیم شهید شهریاری » به عنوان تیم موافق با موضوع متشکل از گروه سخنوران مائده اقتداری، زهرا بادامه و محققان: مریم قرایی، مرضیه یارمحمدی؛ همپنین سرگروه: مائده اقتداری و سرپرست: مدینه بهروز ، با اشراف و آگاهی کامل نسبت به تمامی زوایای موضوع مورد بحث، با تیم مقابل به تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است که هر کدام از تیم‌ها با ذکر دلایلی از نقطه نظرات خود دفاع کردند و تلاش کردند تا با رعایت اصول گفتمان، تیم مقابل را قانع کنند.

در جریان این مناظره به مباحث تلاش‌های بی‌وقفه معلمین، آسیب روحی و اجتماعی غیر قابل جبران دانش‌آموزان در صورت عدم آموزش صحیح استفاده از فضای مجازی به عنوان وسیله‌ای برای آموزش، الزام فرهنگ‌سازی درصورت تداوم آموزش مجازی، دسترسی سریع و ساده‌تر به معلمین برای رفع اشکال، شناسایی دانش‌آموزان مستعد و کمک به پیشرفت آنها در زمینه‌ای که استعداد دارند عنوان شد.

خبرنگار: سیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار