تنیس اوپن استرالیا؛ خط قرمز آمریکایی روی نام نفر 13 جهان

تهران (پانا) - بازی‌های بامداد امروز تنیس اوپن استرالیا در بخش زنان با حذف نفر سیزدهم رنکنیگ جهانی همراه بود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تنیس اوپن استرالیا؛ خط قرمز آمریکایی روی نام نفر 13 جهان

دومین روز از مرحله اول تنیس اوپن استرالیا 2021 در بخش زنان با برگزاری 19 بازی شروع شد. در دیدارهای بامداد امروز، بلیندا بلچیچ از سوئیس نفر دوازدهم رنکنیگ جهانی مقابل لورن دیویس از آمریکا با رنکنیگ 80 به پیروزی 2 بر یک رسید تا سومین بازی تاریخ دو تنیسور باز هم با برد بلچیچ تمام شود. دیدار نائو هبینو از ژاپن با رنکنیگ 76 و استرا شرما از استرالیا با رنکنیگ 132 جهان هم با همین نتیجه به سود تنیسور ژاپنی به پایان رسید.

لیودمیلا سامسونوا از روسیه با رنکنیگ 130 جهانی در جدال با پائولا بادوسا از اسپانیا با رنکنیگ 70 به پیروزی 2 بر یک دست یافت.

لیلا آنیه فرناندز از کانادا با رنکنیگ 86 مقابل الیسه مرتنس از بلژیک با رنکنیگ 16 جهان حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تن به شکست 2 بر صفر داد. دیدار آن لی از آمریکا با رنکنیگ 69 جهان و ژانگ شوای از چین با رنکنیگ 35 هم با همین نتیجه به سود آن لی تمام شد.

دیگر بازی بامداد امروز که نتیجه 2 بر صفر را همراه داشت بین گاربینیه مورگوروسا اسپانیا با رنکنیگ 14 و مارگاریتا گاسپاریان از روسیه با رنکنیگ 127 انجام شد که در تنیسور اسپانیایی برنده زمین را ترک کرد. نادیا پودروسکا از آرژانتین با رنکنیگ 45 هم مقابل کریستیانا مک‌هال از آمریکا با رنکنیگ 84 با همین نتیجه به برتری دست یافت.

سوفیا کنین نفر چهارم رنکنیگ جهانی از آمریکا هم برای رسیدن به دور دوم کار آسانی را در پیش داشت و در دو ست متوالی از سد مدیسون اینگلیس از استرالیا با رنکنیگ 133 عبور کرد. دیدار آناستاسیا سواستوا از لتونی با رنکنیگ 53 و کایا کانپی از استونی با رنکنیگ 65 هم با همین نتیجه به نفع کانپی به پایان رسید.

اما شگفتی بامدادی امروز در تنیس زنان استرالیا با شکست نفر سیزدهم رنکینگ جهانی رقم زده شد، جایی که ویکتوریا آزارنکا از بلاروس مقابل جسیکا پگولا از آمریکا با رنکنیگ 61 در دو ست متوالی شکست خورد. ژو لین از چین با رنکنیگ 94 هم در دیدار با ویتنی اوسینگوه از آمریکا با همین نتیجه برنده شد.

الینا اسویتولینا از اوکراین یکی از شانس‌های قهرمانی این دوره با رنکنیگ 5 جهان در دیدار با ماریا بوژکوا از جمهوری چک با رنکنیگ 50 به پیروزی 2 بر صفر دست یافت.

دوئل تنیسورهای رنکنیگ 37 و 38 جهان هم با برد نفر سی و هفتم تمام شد. در این بازی استولانا کوزنتسوا از روسیه مقابل باربورا زالاوا از جمهوری چک به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. اما نتایج ضعیف تنیسورهای نماینده جمهوری چک در بامداد امروز باز هم ادامه داشت و اینبار کریستیانا پلیشکوا با رنکنیگ 73 در دیدار با هتر واتسون از انگلیس با رنکنیگ 60 تن به شکست 2 بر صفر داد.

در دیداری که دقیقا یک ساعت طول کشید، جنیفر بردی از آمریکا با رنکنیگ 24 مقابل آلیون بولسوا از اسپانیا با رنکنیگ 102 به پیروزی 2 بر صفر رسید. مدیسون برنگل از آمریکا با رنکنیگ 85 جهان هم مقابل آرینا رودیونوا از استرالیا با رنکینگ 169 با همین نتیجه برنده شد.

کریستیانا ملادنوویچ از فرانسه با رنکنیگ 52 در جدال با ماریا ساکاری از یونان با رنکنیگ 23 به پیروزی شیرین 2 بر یک رسید و راهی مرحله بعد شد.

دو بازی دیگر امروز هم با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید. مارتینا ترویسان از ایتالیا با رنکنیگ 89 در دیدار با اکاترینا الکساندورا از روسیه شکست خورد و کوکو گائوف از آمریکا هم مقابل جیل تیچمان از سوئیس به پیروزی رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار