معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

درخشش آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان‌های استان تهران در امر آموزش در فضای مجازی

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت آموزگاران مدارس ابتدایی شهرستان‌های استان تهران با جذب دانش آموزان در شبکه شاد و آموزش غیر حضوری انگیزه و نشاط را برای دانش آموزان عزیز ایجاد کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان‌های استان تهران در امر آموزش در فضای مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: پس از بازدید کارشناسان از مدارس شهرستان‌های تهران و حضور در کلاسهای درسی مجازی معلمان، با مشاهده خلاقیتها و روشهای تدریس پویا، یادگیری دانش‌آموزان در سطح عالی ارزیابی شده است.

او گفت: در بازدیدهایی که توسط کارشناسان حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان از مدارس تحت پوشش مناطق برگزار شد، به نتایج خیلی خوبی از جمله، تدریس پویا در فضای مجازی و حضور حداکثری دانش‌آموزان دوره ابتدایی و استفاده از شبکه شاد بدست آمده است.

این مقام مسئول استفاده از روشهای خلاق و نوین در تدریس آموزگاران محترم دوره ابتدایی را از دیگر موارد قابل ذکر دانست و بیان کرد: تولید محتوای الکترونیکی مفید و موثر در تمامی دروس پایه تحصیلی، ایجاد هماهنگی و همدلی با اولیاء دانش‌آموزان در بستر اهداف کتب درسی و هماهنگی و انسجام در مدیریت مدارس با همکاران محترم پایه های تحصیلی ابتدایی نیز از دیگر مواردی بود که در این بازدیدها مشهود بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار