برگزاری وبینار دانش‌آموزی مهارت‌های زندگی در ملارد

ملارد(پانا)- تصمیم‌ گیری یکی از مهم‌ترین مهارت‌های انسانی است و فرزند شما برای تبدیل شدن به فردی سالم و بالغ، نیازمند رشد و توسعه‌ این مهارت ویژه است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار دانش‌آموزی مهارت‌های زندگی در ملارد

کارشناسی مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد، وبینار آموزشی با موضوع مهارت‌های زندگی، دوست‌یابی و تصمیم‌گیری ویژه دانش‌آموزان ابتدایی مدارس این شهرستان برگزار کرد.

این وبینار با ارائه برنامه‌های انیمیشن آموزشی و به زبان کودکانه و با تدریس مدرسان مطرح مشاوره در شبکه مجازی شاد و در کانال راهبران تربیتی ملارد، توانمند سازی همزمان و یاریگران زندگی پخش شد.

همچنین در این وبینار مطرح شد؛ انجام کارهای اشتباه، بخشی از وظایف کودکان است. تصمیمات بد لازمه رسیدن به بلوغ هستند. اما مشکل آنجا دامن‌گیرمان می‌شود که این تصمیمات اشتباه همچنان ادامه پیدا کنند، زمانی که والدین یک کودک اجازه ندهند تا او مسئولیت تصمیمات اشتباه خود را به عهده بگیرد، در واقع به جای نجات او باعث می‌شوند تا کودک بیشتر دچار مشکل شود. تا زمانی‌ که کودک یاد نگیرد که مسئولیت تصمیمات غلط خود را بپذیرد، همواره بدون ترس از عواقب انتخاب‌های خود، به انجام کارهای اشتباه ادامه خواهد داد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار