مرکز جامع سلامت روستای عبدالله آباد شهرستان زبرخان افتتاح شد

نیشابور ( پانا)- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان از بهره برداری مرکز خدمات جامع سلامت روستای عبدالله آباد خبر داد .

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مرکز   جامع سلامت روستای عبدالله آباد  شهرستان زبرخان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان، حامد سلیمانی گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور فرماندار، نماینده مردم نیشابور، زبرخان و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر قدمگاه و اقشار مردم روستای عبدالله آباد، مرکز خدمات جامع سلامت روستای عبدالله آباد افتتاح و راه اندازی شد.

سلیمانی اظهار کرد: با راه‌اندازی این مراکز و استقرار تیم پزشک خانواده، کلیه خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی در سطح یک به مردم که در منطقه محل سکونت شان است محقق می شود.

این مقام مسئول گفت: این مرکز جمعیتی قریب به 4000 نفر، شامل سه روستای اصلی عبداله آباد، دهنو هاشم آباد و دستجرد آقا بزرگ و تعداد ۶ روستای قمر را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد روستاهای تحت پوشش این مرکز تا کنون از مراکز آزادگان واقع در بلوار آزادگان نیشابور و روستای جیلو خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می کردند که شهروندان و خدمات گیرنده گان ناچار به طی مسافت زیادی جهت بهره مندی از این خدمات می شدند که بهربرداری از این مرکز سهولت در خدمات درمانی و بهداشتی را برای هموطنان ایجاد کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان ادامه داد: اینجانب جا دارد از زحمات شورای محترم اسلامی و دهیاری، خیرین نیک اندیش سلامت و اهالی خوب روستای عبدالله آباد که ما را در آماده سازی ساختمان و تجهیز این مرکز مساعدت و همراهی کردند نهایت تقدیر و تشکر خود را ابراز کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار