یکی از شاخص های موفقیت مدیران مدارس، توانایی مدیریت بحران است

تهران(پانا)-هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 بیان کرد مدیرانی که توانمندی و مهارت بیشتری در مدیریت بحران ها دارند در این ایام آرامش بیشتری بر فرایند یاددهی و یادگیری فراهم می کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از شاخص های موفقیت مدیران مدارس، توانایی مدیریت بحران است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، پیرو هماهنگی های انجام شده، مدیر مدرسه متوسطه اول شهید محلاتی با حضور در دفتر هادی حنیف نیا مدیر منطقه با وی دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست چوپان طاق با ارائه گزارشی از عملکرد آموزشی و پرورشی مدرسه خود، از تلاش های بی دریغ دبیران این مدرسه در فرایند یاددهی و یادگیری و ارائه خلاقیت های جدید در تدریس مجازی خبر داد.

وی همچنین از اقدام های عمرانی صورت پذیرفته در این مدرسه گزارش داد و خواهان توجه بیش از گذشته مسئولین اداره به این مدرسه شد.

حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مجموعه همکاران این مدرسه بیان کرد: یکی از شاخص های موفقیت مدیران مدارس، توانایی مدیریت بحران است.

وی همچنین افزود: باید بپذیریم که با شیوع بیماری کرونا تبعات ناشی از آن بحران مشکلات جدی بر امر آموزش و پرورش وارد کرد اما بر اساس سیاست های کلی و حمایتی وزارت آموزش و پرورش در راه اندازی سامانه شاد بسیاری از این مشکلات رفع شد اما به واقع می توان اذعان کرد که مدیرانی که توانمندی و مهارت بیشتری در مدیریت بحران ها دارند در این ایام آرامش بیشتری بر فرایند یاددهی و یادگیری فراهم می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار