برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر در حوزه توجه به مسائل فرهنگی و ترویج اخلاق اسلامی پیشگام است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر

در این برنامه که در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خبریه شهرستان اسلامشهر با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه منطقه برگزار شد، مسعودمرسلپور فرماندار اسلامشهر با گرامی‌داشت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهارکرد: شهرستان اسلامشهر در حوزه‌های مختلف منفصل است، لیکن در حوزه سرزمینی متصل به تهران می‌باشد وبه لحاظ برخورداری از اراضی موقوفات خاص ارزش افزوده دارد.

او در ادامه افزود: مدیریت قبل اداره اوقاف و امور خیریه در مدت پنج سال فعالیت در اسلامشهر با هماهنگی مسئولان منطقه در حوزه توجه به مسائل فرهنگی و ترویج اخلاق اسلامی پیشگام بود.

مرسلپور تصریح کرد: در زمینه پرونده‌های قضایی مربوط به موقوفات نیز با مساعدت دادگستری اسلامشهرتمام موارد حل شد و افرادی که مورد وقف داشتند درکل رضایت دارند.

در این برنامه پس از بیان نقطه نظرات روسای قبل و جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر،با احکام مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران،حجت الاسلام محمد ارژنگی رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه ملارد منصوب شد و حجت الاسلام محمد سلیمی رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه ملارد نیزبه عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر منصوب شد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار