گیلانیان از «شیشلیک» و «ابلق» استقبال کردند

رشت (پانا) - «شیشلیک» محمدحسین مهدویان و «ابلق» نرگس آبیار با فروش همه بلیت‌های پیش‌بینی شده، پرتماشاگرترین آثار به نمایش گذاشته شده تا روز سوم همزمانی سی و نهمین جشنواره فجر در میان گیلانیان شدند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
گیلانیان از «شیشلیک» و «ابلق» استقبال کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با اکران دو فیلم «مامان» به کارگردانی آرش انیسی و «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار پرونده سومین روز اکران همزمانی فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فجر در رشت بسته شد.

با توجه به نمایش فیلم‌های «نرگس آبیار» در سال‌های گذشته جشنواره در استان گیلان و استقبال گسترده علاقه مندان به هنر هفتم این استان پیش بینی می‌شد که فیلم «ابلق» نیز با وجود همه محدودیت‌ها برای حضور تماشاگران در سالن سینما ۲۲ بهمن رشت به دلیل شیوع ویروس کرونا با استقبال خوبی همراه باشد. موضوعی که با نمایش این فیلم در سانس دوم اکران‌ها به حقیقت پیوسته و نشان دهنده فروش تمام بلیت‌های پیش بینی شده برای این فیلم بود.

«شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان نیز در روز دوم اکران‌ها از فیلم‌های پرتماشاگر در گیلان بود که با توجه به آثار گذشته این کارگردان جوان و خوش فکر موضوع دور انتظاری نبود.

عوائد معنوی روز سوم اکران فیلم‌های جشنواره فجر در روز رشت از سوی ستاد برگزاری این جشنواره در استان گیلان به پاس خدمات ارزشمند «ایرج نوبخت» مترجم و نویسنده پیشکسوت که در سال‌های گذشته به عنوان عضو شورای فیلم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و همچنین سرپرست اسبق این اداره کل فعالیت می‌کرد، به این چهره فرهنگی و فرهیخته تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار