به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر:

از زنان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران تجلیل به عمل آمد

تهران(پانا)-به همت کارشناسی امور بانوان، همزمان با فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام زن و مادر، طی مراسمی و با حضور مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از بانوان شاغل در این اداره تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
از زنان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران تجلیل به عمل آمد

در این ویژه‌برنامه محمد صیدلو، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تبریک میلاد دخت نبی و روز زن و مادر به حضار گفت: امروزه تعریف قدرت تغییر پیدا کرده و از اقتدار بر مبنای سلاح‌های نظامی به قدرت اطلاعات و توانایی تحلیل اطلاعات و سازگاری با دیگران و تنظیم روابط تغییر ماهیت داده است. در این تعریف جدید تاثیر زن به عنوان مظهر زندگی بسیار پررنگ است و نقش بانوان و دختران به عنوان نیمی از افراد اجتماع در آینده کشور تاثیر بسیار چشمگیری دارد.

او با تاکید بر این‌که بر اساس آموزه‌های قرآن افکار و دیدگاه‌ها نسبت به زن باید تغییر کند، گفت: تغییر نگاه و توجه عمیق‌تر به جایگاه زن یک اتفاق فرهنگی بسیار مهم است که نیاز به زمان دارد.

صیدلو ادامه داد: شاهد آثار پربرکتی از حضور مدیران زن در جامعه هستیم و ایجاد این جایگاه نیاز به یک تغییر نگرش عمیق فرهنگی داشته که در حال وقوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با اشاره به بی هویتی هایی که در دنیا اتفاق افتاده است،گفت: دلیل بی هویتی‌هایی که در دنیا پیش آمده عدم توجه لازم به خانواده و تعاملات درون خانوادگی است.

محمد صیدلو خوشبختی را حاصل یک حس خوب به زندگی دانست و تاکید کرد: نگاه فلسفی ما باید به گونه‌ای باشد که نسبت به زندگی و دیگران حس خوب پذیرش داشته باشیم و در پیگیری حقوق زنان باید به مرز ظریف تفاوتهای بین زن و مرد توجه داشته باشیم و بپذیریم که انسان‌ها متفاوتند، تفاوت‌ها را بشناسیم و در حالی که تفاوت وجود دارد، تبعیض‌ها را از بین ببریم.

در پایان نشست با اهدای گل و تقدیرنامه از بانوان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار