رییس مجمع مربیان پیشتاز خانم‌ها در شهریار:

هرکدام از خانواده های دانش‌آموزان من یک پیشتاز هستند

شهریار‌(پانا) - رییس مجمع مربیان پیشتاز زنان در شهریار به عنوان یکی از مربیان فعال این حوزه، در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در دهه فجر توسط دانش‌آموزان پیشتاز توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
هرکدام از خانواده های دانش‌آموزان من یک پیشتاز هستند

زهرا‌ غزالی در گفت‌و‌گو با پانا گفت: به مناسبت آغاز دهه‌فجر،‌ در وهله اول برنامه‌ زنگ ‌انقلاب در‌ دبستان شقایق توسط مسئولین و دانش‌آموزان پیشتاز برگزار شد و دختران پیشتاز در این برنامه دو رونمایی از سرود‌های خلاقانه و نمایشی داشتند.

او‌ ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه بزرگ داشت فداکاری‌های‌ مردم‌ قهرمان‌ ایران در روز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

این مقام مسئول در پاسخ به پانا در خصوص دلیل موفقیت خود و گروه پیشتازانش، تصریح ‌کرد: یکی از دلایل موفقیت ما داشتن دانش‌آموزان بسیار توانمند است که با توجه به‌۱۲منش تشکیلات سازمان دانش‌آموزی و همینطور رعایت شعار همفکری، همدلی و همکاری باعث موفقیت من و تمام اعضای گروه شدند.

او همچنین تاکید کرد: دانش‌آموزان بسیار با علاقه و با خواست خود در این زمینه فعالیت می‌کنند و در نتیجه با این زحمات موفق به کسب یک مقام سوم و اول کشوری در رشته مخابره و جهت‌یابی و یک مقام اول کشوری در رشته دوستی با طبیعت در جشنواره تابستانه شاد شدند.

غزالی در پایان سخنانش افزود: هرکدام از خانواده‌‌های دانش‌آموزان من یک پیشتاز هستند که در این شرایط حاد کرونا و نگرانی هایشان فرزندان خود را به من سپردند، من از همه آن‌ها تشکر می کنم که اجازه دادند فرزندانشان به صورت حضوری همراه من به کارهای تشکیلاتی به تولید محتوا بپردازند.

خبرنگاران دانش‌آموز: نازنین جوینده و عسل عین الهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار