برپایی نمایشگاه تولیدات دارالقرآن حضرت زهرا(س) در منطقه چهار

تهران (پانا) - تهران (پانا) - کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از برپایی نمایشگاه تولیدات دارالقرآن حضرت زهرا(س) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه تولیدات دارالقرآن حضرت زهرا(س) در منطقه چهار

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسئول گسترش فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار در گفتگو با پانا با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل(ره) و شهدای گلگون کفن از برپایی نمایشگاه تولیدات دارالقرآن حضرت زهرا(س) خبر داد.

صالحی فرد با اشاره به اهمیت اشتراک گذاری توانمندی ها و قابلیت ها گفت: این نمایشگاه گوشه ای از تولیدات و محصولات گسترده دارالقرآن حضرت زهرا(س) است که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به منصه ظهور گذاشته شده است تا فرصتی برای بهره گیری از تجارب ارزنده همکاران خلاق، و تلاشگر دارالقرآن حضرت زهرا (س) باشد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر مدارس با روش های متنوع آموزشی و تربیتی به زبان روز است و فرآیند محصولات از ابتدا و کاربرد آن در مقاطع مختلف به نمایش گذاشته شده است که همکاران و مراجعان می توانند از دست سازه ها و طرح های ارائه شده، ایده و الهام بگیرند و در مواجه با مسائل دینی و تربیتی دانش آموز با دست پر، هدفمند و اثرگذارتر عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار